Bodø Gynekologiske klinikk

Sjøgata 1 8006 Bodø

Siste vurderinger av Bodø Gynekologiske klinikk

Flink lege men virker ikke intressert i padienter.

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Flink lege men å prøve å få kontakt pr tlf virker ikke som dem er så intresserte i å har du en time du ønsker å få byttet må du nokk belage deg på å prøve å ringe i flere dager før dem kanskje vil svare deg.

Anbefales

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Flink og hyggelig lege som trygt kan anbefales. Føler meg alltid velkommen og godt ivaretatt hos henne. Faglig dyktig.

omsorgsfull og dyktig

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Første gang for noen år siden ble jeg henvist fra lege fordi jeg ikke klarte å bli gravid. Fikk raskt time og undersøkelse. Viste seg at jeg hadde et problem, og fikk god hjelp under hele prosessen. Også under svangerskept fikk jeg hyppige kontroller med ultralyd. Hun er veldig behagelig, faglig dyktig og omsorgsfull. Anbefaler!

Meget behagelig, flink og hyggelig

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Føler meg så godt ivaretatt. Svært behagelig lege, ingenting negativt i det hele tatt. Man gruer seg ikke for å gå til en lege som henne!

Føler meg i trygge hender

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Jeg vil beskrive henne som sympatisk, rutinert faglig sterk, med en behagelig og profesjonell yrkesutøvelse. Vil også fremheve den jordnære og forståelige måten hun forklarer medisinske ting på. God og direkte kommunikasjon. Behagelig ro og tid nok til meg under konsultasjoner jeg har hatt.