Bodø Gynekologiske klinikk

Sjøgata 1 8006 Bodø

Siste vurderinger av Bodø Gynekologiske klinikk

Dyktig lege

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Veldig dyktig, flink, tålmodig lege! Forklarer alt i enkelt språk. Tilbyr flere varianter til behandling. Anbefaler på det sterkeste!

I trygge hender.

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Kan på det beste anbefale Irina E. Jeg føler meg trygg på henne faglig. Hun har hjulpet meg med mine utfordringer og fulgt meg tett opp med både hyppige innkallinger og telefoner. Opplever henne som en varm og empatisk person som ønsker det beste for deg. Hun er grundig og gjør en utmerket jobb.

Dyktig lege.

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Har ingen problemer med å anbefale I. Eide.
Selv om jeg er "rutinert" å kjenner gangen i undersøkelsen, så bruker hun god tid å forklarer underveis.

Flink, men klarte ikke å gjøre meg trygg

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

Opplevde henne som flink og erfaren, men skulle ønske hun hadde klart å ivareta meg som pasient bedre.

Det var min første gang hos gynekolog, og jeg var veldig usikker både på undersøkelsen og hva jeg kunne spørre om. Jeg hadde ønsket at hun tok seg bedre tid til å snakke med meg, forklare undersøkelsen, og drøfte videre behandling.

Jeg hadde flere spørsmål som jeg ikke turde stille, både om ting jeg lurte på om kunne ha innvirkning på situasjonen min og om behandlingen som ble foreskrevet.

Frarådes

Lege: Irina Poliakova Eide Skrevet

En tilsynelatende dyktig men sjenert lege, som dessverre viser seg å være en apatisk maskin som ikke gir deg informasjon. Oppfølging skjer bare via brev i posten. Dette gjelder faktisk selv om prøveresultater eller diagnosen er alvorlig og en derfor henvises til operasjon. Det nytter ikke å be om å få tilstrekkelig informasjon. Ikke mulig å ringe klinikken. Ikke mulig å få time uten henvisning, selv om det er hun selv som har henvist deg til en operasjon som krever oppfølgingsprøver.