Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Hyggelig og dyktig

Lege: Teresa Løvold Berents Skrevet

Flink hudlege! Fikk svar på alt jeg lurte på. Greit å få sjekket ting nøye, slik at man får et bra behandlingsopplegg. Kommer tilbake 100%

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helena Enger Skrevet

Som mange andre, gruet jeg meg ekstremt til å ta celleprøve. Helena tok meg godt imot, ga meg all informasjon jeg trengte og forklarte alle steg og alle instrumenter hun skulle benytte seg av. Jeg følte meg trygg og komfortabel, og jeg følte meg til og med glad når jeg gikk ut av kontoret hennes. Det er sjeldent man gjør etter en gynekologisk undersøkelse. Kommer absolutt tilbake!

Imøtekommende og behjelpelig

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Jeg har fått god oppfølging av Dr.Whitfield i forbindelse med stoffskiftesykdom. Han er sympatisk, grundig, hjelpsom og har lang erfaring. Jeg kan varmt anbefale han.

Service, tilgjengelig og dyktige

Lege: Anita Soland Skrevet

Hyggelige og imøtekommende. Fikk gode svar på mine problemer og sammen kom vi fram til gode løsninger for meg. Selv om de surret bort brevet som skulle komme i posten, men det kan også være posten sin feil. Legen var flink, tok seg god tid.

Skuffet

Lege: Anita Soland Skrevet

Jeg ble henvist til Anita av forsikringen min i håp om å få hjelp til et langvarig og kronisk problem.
Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i legeundersøkelser og det hjalp da heller ikke å bli møtt med lite forståelse og åpenhet.
Fikk inntrykk av at hun åpenbart er lei av jobben sin og ville bare få meg ut døra raskest mulig. Jeg prøvde å stille spørsmål rundt symptomene mine, men da hadde hun allerede satt en «diagnose» og var ikke særlig åpen for mer dialog.
Veldig skuffet over at jeg ikke ble tatt bedre i mot med tanke på alvorlighetsgraden ved mine symptomer. Jeg dro til et annet sykehus og fikk hjelp + henvisning til videre undersøkelse umiddelbart.