Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Inngir tillit og dyktighet

Lege: Mensur Dumisic Skrevet

Mensur er en uvanlig tillitvekkende lungelege som sjekker alle forhold nøye.
Har ser pasienten og han har lest tidligere diagnoser før du kommer.
Han er lyttende og grundig.

Jeg har nettopp anbefalt datteren min å gå til grunnet sin astma. Det sier vel alt.

Fantastisk

Lege: Linn Landrø Skrevet

En fantastisk dame som er god til å lytte og veldig detaljert i sin forklaring til pasienten. Prisen ble jeg også overrasket over. Har fått utført nesten samme inngrep på hunden, hvor prisen ble nesten det tre-dobbelte…..🥺
Legen anbefales på det sterkeste!!😊

Meget kompetent lege som virkelig ser pasienten

Lege: Tone Rugstad Holthe Skrevet

Dr Holthe har vært helt avgjørende i min mangårige prosess hvor jeg har prøvd å finne ut av hva som feiler meg. Endelig er jeg på vei å få svar på hva som er galt, for å så få riktig behandling.
Dr Holthe er utrolig imøtekommende og ser pasienten, og ønsker virkelig, genuint å hjelpe. Hun følger opp, er tydelig i kommunikasjonen, og tar seg god tid.
Det her er en lege som brenner for sitt fag og går "the extra mile" for å hjelpe pasienten.
Uendelig takknemlig til Dr Holthe og det hun har bidratt med de siste 3 ukene. Anbefales på det sterkeste.

Helt fantastisk lege.

Lege: Kjell Ingar Pettersen Skrevet

Har blitt fulgt opp av Kjell i mange år. Han er svært dyktig og empatisk. Han tar pasienten på alvor. Etter min mening finnes det ikke noen bedre lege.

Uinteressert.

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Min opplevelse med ham var helt unyttig. Jeg har en svært kompleks tilstand og trodde han bare ville hjelpe meg med noen hormonelle ubalanser. Imidlertid var han helt uinteressert i den faktiske problemstillingen og fikk meg til å fortelle om hele tilstanden min, utfordringer med helsevesenet og bakgrunnen min. Jeg har en funksjonshemming (på grunn av skade på bekkenervene) som gjør at jeg ikke kan sitte eller stå, men han ba meg om å sette meg ned gjentatte ganger til tross for at jeg fortalte ham om tilstanden min. Han visste ingenting om den og sa at jeg bare burde se én lege for hele tilstanden i stedet for å gå til flere leger. Da jeg spurte ham hva slags lege det skulle være, sa han at han ikke vet og at jeg bør dra til Ullevål. Jeg fortalte ham at jeg har vært syk i fem år, så alternativer som OUS, AHUS, osv. er allerede uttømt og utforsket. For å oppsummere har han ikke evnen til å lære nye ting og ser bare ting fra sitt veldig smale og konservative synspunkt.