Volvat Fredrikstad

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Veldig profesjonell

Lege: Trude Staalesen Skrevet

Er så glad jeg valgte dr.trude Staalesen til brystløft nå i 2024. Hun er profesjonell,får deg til og føle deg trygg og sier rett ut hva du kan forvente deg av resultat. Hun informerer meget godt og er en meget behagelig og trygg lege. Hun ser deg som pasient og lytter godt til dine ønsker, og sier rett ut om mine forventninger er for høye i forhold til ett forventet resultat. Jeg er superfornøyd med mine nye bryst.
Kan anbefale henne på det varmeste.
Forøvrig ble jeg og meget godt ivaretatt av alle på operasjonsstuen, oppvåkingsalen og av operasjons koordinatorer på volvat Fredrikstad.

Full trygghet og god ivaretagelse

Lege: Harald Rusten Skrevet

Hadde neseoperasjon hos Dr Harald Rusten. Fikk åpnet trange nesebor.
Er strålende fornøyd.
Dr Harald Rusten og hans team var fantastiske, ble veldig godt mottatt operasjonsdagen og følte meg veldig trygg og godt ivaretatt. Operasjonen gikk veldig bra og informasjonsflyten og oppfølging etterpå var kjempebra.
Tusen takk for hjelpen og vill gi min beste anbefaling av Dr Harald Rusten og hans team👍👍👍
Mvh
(navn fjarnet av moderator)

Gir tillit, proff ønh lege

Lege: Harald Rusten Skrevet

Han har operert nesemuslinger på meg med godt resultat. Helhetlig vurdering og er til stedet og har god pasientbehandling

Dyktig og estetisk orientert

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Dr. Steinbach er en dyktig, profesjonell, erfaren og empatisk kirurg. Frank forklarte nøye om alt som skal skje under operasjon og utførte en helt perfekt jobb! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Føler meg yngre, vakrere og lykkeligere!

Dyktig lege.

Lege: Harald Rusten Skrevet

Ble henvist til volvat Fredrikstad ved lege Harald Rusten pga skjev neseskillevegg.

Var plaget med tett nese hver natt, etter operasjon av min neseskillevegg ble livet vesentlig bedre.Nå puster jeg bedre enn noen gang.

Han tok seg til og med tid til og høre på meg om at jeg har en sønn sliter med skjev neseskillevegg og konstant forskjølet, time er sefølgelig bestillt hos Harald Rusten.Anbefales.

Takk til lege Harald Rusten👍👍