Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Hastverk

Lege: Lill Merethe Kristiansen-Benske Skrevet

Opplever at hun har dårlig tid og lite mottagelig. Følte at jeg måtte prate både på inn- og utpust for å få spurt om det jeg skulle. Såpass dyrt som det er så bør man få sjans til å ta opp sine problemer, istedenfor følte jeg at jeg ble skyflet ut. Her skal det tjenes mest mulig! Greit å betale om man får den behandlingen man forventer men…..

Flott lege!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Kan bare støtte meg til de andre kommentarene her. Ingen tvil om at han er en flink og erfaren lege. Tar seg også god tid, i tillegg til at han er veldig hyggelig og lett å prate med - og har masse humor. Fikk meg til å slappe av under konsultasjonen. Følte at jeg møtte opp stresset og litt nervøs, men timen gikk kjempefint. Setter veldig stor pris på leger med humor og glimt i øyet, samtidig som det ikke er noen tvil om at de tar en på alvor!

Fantastisk mann!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Fantastisk mann! Masse humor, koselig og ordentlig. Tar deg seriøst, selvom humoren var i boks! Anbefales!

Meget fornøyd!

Lege: Harald Rusten Skrevet

Kjente igjen legen med en gang fra sykehuset hvor han har sett på vår datter tidligere og var der svært hyggelig. Hadde jeg lest forrige erfaring med kun en stjerne ville jeg vært skeptisk, men nr jeg så det her m jeg selv gi vurdering. Jeg føler meg så absolutt sett og tatt på alvor av denne legen. Det virker som om han bet hva han driver med. Skal på kontroll til han etter å ha blitt henvist til gastro. Virker proff.

Anbefales

Lege: Lill Merethe Kristiansen-Benske Skrevet

Dyktig og profesjonell som anbefales på det sterkeste. Man føler seg trygg og ivaretatt. Hun lytter og tar deg på alvor.