Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Alltid svært godt fornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

En kunnskapsrik, trygg og hyggelig gynekolog. Anbefales på det varmeste. Glimt i øyet og alltid litt humor på lur som gjør timen veldig mye lettere. Brukt henne i 5 år!!

Sur og arrogant

Lege: Harald Rusten Skrevet

Virket sur og arrogant i væremåten og viste liten interesse for å lytte til pasienten. Kostet meg 1500kr for 5 minutter.

God kommunikasjon

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Veldig flink lege. Ærlig og direkte, og tar seg god tid til pasienter. Dyktig i sitt fag og kunnskapsrik:)

100% fornøyd!

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Har brukt Grønmark i snart 20 år og bytter ikke! Dyktig, kunnskapsrik, hyggelig og tilgjengelig. Har aldri gått fra henne uten å få den oppfølgingen eller behandlingen jeg skulle ha eller forventet. Rett og slett super dame!

Utrolig hyggelig og flink

Lege: Michael Mehrdad Zangani Skrevet

Jeg har aldri vært borte i en mer hyggelig, empatisk og flink lege. Jeg måtte fjerne en cyste under huden som jeg hatt i ti års tid grunnet dårlig erfaring fra før men lege Zangani fikk meg at føle meg trygg hele veien og jeg følte meg så ivaretatt. Han skjønte at jeg var nervøs men talte til meg hele tiden og såg til at jeg hadde det bra. Kan ikke anbefale ham nokk. Kommer definitivt at gå tilbake til han!