Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Dyktig psykolog

Andre Jerkås Skrevet

Hadde jevnlig timer hos André over en periode fra mai til oktober 2019. Jeg opplevde André som varm, åpen og interessant. Hans metoder innenfor psykologi basert på ISTDP i kombinasjon med andre teknikker passet veldig godt for meg og for første gang på så lenge jeg kan huske er hverdagen så godt som angstfri.

I tillegg til det rent terapimessige hadde André mye nyttig og interessant kunnskap relatert til fysiologi og medisin som jeg har tatt med meg videre.

Fantastisk!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Bedre lege skal du lete lenge etter! Han er helt fantastisk med barn, og forklarer på en enkel måte for foreldre. Jeg og dstteren er super fornøyde, kommer aldri til å velge en annen ØNH lege!

Tilittsvekkende

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Opplevde legen som svært kunnskapsrik og helhetstenkende. Hun var opptatt av å få all historikk og informasjon. Selve undersøkelsen gjennomførte hun svært profesjonelt. Hun informerte godt om videre prosess. Følte meg godt ivaretatt og trygg.

Kunnskapsrik

Lege: Anne Grønmark Skrevet

En flink gynekolog. Rask og effektiv. Kan ha det litt travelt til tider men hører alltid etter når vi prater.

Kunnskapsrik, profesjonell og trygg

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Conchotomi og operasjon av neseskillevegg var vellykket. Legen er svært flink og hyggelig, jeg anbefaler ham for alle med øre nese hals plager. Ellers var personalet beroligende, hyggelig og svært profesjonell.