Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Meget god lege

Lege: Harald Rusten Skrevet

Jeg fikk meget god informasjon under min første konsultasjon hos doktor Rusten i forbindelse med
skjev neseskillevegg.
Jeg er veldig fornøyd etter operasjon. Nå puster jeg fritt i begge nesebor. Super. Super.
Det er synd at jeg venter med dette så lang tid. 30 år for sent.
Takk .

Dr.staalesen utviser stor kunnskap i faget sitt, forklarer nøye hva man kan forvente og viser trygghet.

Lege: Trude Staalesen Skrevet

Jeg startet min reise med dr.trude Staalesen i 2022. Etter stort vekttap ønsket jeg og fjerne løs hud på flere steder på kroppen. Jeg har fjernet løs hud på rygg, armer og innsiden av lår. Jeg har hele tiden blitt nøye forklart hva jeg kunne realistisk forvente meg ut fra jeg selv har ønsket og blitt nøye forklart om evt.komplikasjoner. hun er og nøye på at det MÅ gå minimum 3 mnd mellom hvert inngrep, og det viser mye om at hun er meget seriøs i sitt yrke. Hun utførte heller ikke noen av disse inngrepene samtidig men hver for seg med minimum 3 mnd mellom hvert inngrep. Jeg er meget meget fornøyd med resultatene mine, og mine arr er og fine..noen av de er fortsatt under healing, men jeg er veldig fornøyd. Jeg har hele tiden fått raskt svar på det jeg evt. har trengt og spørre om etter operasjon..jeg har ikke hatt noen komplikasjoner. Trude har og ringt meg bare for og høre hvordan jeg har det. Jeg som pasient kan bare si at hos trude får du en ærlig og oppriktig mening fra henne som lege i forhold til hva man selv forventer. Hun svarer på den minste lille ting. Min reise hos trude er ikke helt ferdig, da hun i år skal utføre bryst løft og bukplastikk på meg. så det sier seg vel selv hvor fornøyd jeg er med henne..hun har og støttet meg psykisk i min reise med bare og være den hun er..lytter tålmodig og tar seg god tid til og forklare. jeg kan på det varmeste anbefale dr.trude Staalesen.
Hun viser og veldig omsorg..
Hun vil sin pasient kun det beste.
Ærlig og direkte er hun.
Takk trude, du har som lege gitt meg styrke og selvtillit i min prosess sammen med deg.

Særdeles kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Harald Rusten Skrevet

Harald Rusten er enkelt og greit den beste legen jeg har vært i kontakt med, uansett kategori. Han er personlig i sin oppfølging og som pasient føler jeg meg særdeles godt ivaretatt både medisinsk og som menneske. Rustens måte å møte sine pasienter på innbyr til tillit og trygghet. Jeg kan anbefale Rusten på det aller varmeste.

Faglig dyktig og hyggelig.

Lege: Harald Rusten Skrevet

Fikk meget god og utfyllende informasjon under min første konsultasjon hos Rusten i forbindelse med eventuell bihule-kirurgi.
På dagen for kirurgi gikk forberedelsen effektivt, og med god veiledning om inngrepet.
Operasjonen ble utført i narkose.
Etter bihulekirurgien har jeg ikke hatt noe smerter eller ubehag av noen type. Trengte derfor ikke en eneste Paracet.
Det forteller meg at inngrepet ble utført med høy faglig dyktighet.
Etterkontrollen etter ca tre måneder ble avsluttet med en hyggelig samtale.

Nå puster jeg fritt i begge nesebor og rennende nese er historie........Deilig !

Utrolig dyktig

Lege: Frank F Steinbach Skrevet

Anbefaler denne legen. Han er utrolig dyktig og imøtekommende. Gir god veiledning og resultatet blir ekstremt bra.
Han er en av de beste legene jeg har vært til behandling hos.
Omsorgsfull lege som vil det beste for pasientene.