Volvat Fredrikstad

Telefonnummer69 30 23 0069 30 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Fornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Følte jeg fikk en grundig undersøkelse og at hun tok meg på alvor. Hun oppfordret meg også til å ringe henne dersom jeg hadde noen spørsmål.

Utrolig flink!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Var hos Dr. Brangerud i dag med jenta mi på 16 år og maken til lege. Så tålmodig og hyggelig. Datteren min ble sett, hørt og forstått og vi følte oss svært ivaretatt! Det skulle vært flere av Dr. Brangerud i helsevesenet!

Utrolig kompetent og hyggelig lege

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Jeg bestilte time hos volvat for å undersøkte bihuloproblemene jeg har hatt i lengre tid, og ble møtt av en veldig behagelig og trygg lege i Kristian. Han undersøkte bihulene og jeg forklarte problematikken jeg har hatt. Etter fullført undersøkelse fant vi ut at septumplastikk + ballongdillatasjon var det beste steget for meg. Etter fullført operasjon var jeg selvsagt sår en stund, men det var ingen komplikasjoner og alt i alt en dyktig kirurg. Veldig behagelig og trygg å snakke med.

Veldig fornøyd med Anne Grønmark

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Anne Grønmark. Rolig, tydelig og forklarer det man lurer på. Gruer meg aldri til å gå til ho. Kort ventetid.

Den beste legen som finnes.

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få en time hos Kristian Mydske er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg. TAKK for den utrolig gode jobben du gjør, kjære doktor Kristian, og for at du er en så blid, morsom, omtenksom, kunnskapsrik og snill person. Anbefaler han på det varmeste:)