Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Grundig lege

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Hun er en lege som er interessert i pasientene sine. Hun lytter, kommer med gode forslag, henviser videre når det er nødvendig og tar deg på alvor. Jeg føler meg alltid trygg og sikker på at hun finner ut av symptomene. Anbefales!

Arrogant

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Oppsøkte Volvat på min ferd til å bli gravid. Ville utelukke at jeg hadde PCOS, da vi hadde prøvd å få barn i over 1 år. Jeg opplevde at dr.Grønnmark snakket til meg på en arrogant og nedlatende måte. Og jeg er ikke spesielt hårsår av meg... Veldig dårlig opplevelse hos denne legen.

Utrolig dyktig

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Er du redd for å oppsøke gynekolog er virkelig Anne å anbefale! Tar seg god tid, forteller hele tiden hva hun gjør og får deg til å slappe av. Utrolig fornøyd!

Beste anbefaling

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Ingrid er en dyktig lege. Hun gjør grundige undersøkelser og god oppfølging. Jeg gir henne mine beste anbefalinger.

Lege: Merete Alice Lyngstad Brechan Skrevet

Er så Takknemlig for utredningen & at hun forstod uten at jeg måtte forklare ,& bruke for mange ord - Hun så meg & min tilstand - unikt å møte en slik fantastisk lege - Trist å miste henne som nevrologisk lege kontakt - ønsker henne All mulig lykke til i sin nye jobb -