Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Meget fornøyd!

Lege: Harald Rusten Skrevet

Kjente igjen legen med en gang fra sykehuset hvor han har sett på vår datter tidligere og var der svært hyggelig. Hadde jeg lest forrige erfaring med kun en stjerne ville jeg vært skeptisk, men nr jeg så det her m jeg selv gi vurdering. Jeg føler meg så absolutt sett og tatt på alvor av denne legen. Det virker som om han bet hva han driver med. Skal på kontroll til han etter å ha blitt henvist til gastro. Virker proff.

Anbefales

Lege: Lill Merethe Kristiansen-Benske Skrevet

Dyktig og profesjonell som anbefales på det sterkeste. Man føler seg trygg og ivaretatt. Hun lytter og tar deg på alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kari Løvvik Skrevet

Legen gjorde undersøkelsen grundig, samtidig som hun forklarte hva hun gjorde og hvorfor. Jeg var til flere behandlinger og følte meg like godt ivaretatt hver gang. I tillegg var det ingen ventetid i forhold til oppsatt time.

Faglig meget dyktig og trygg. Oppriktig, tydelig og respektfull.

Lege: Kari Løvvik Skrevet

Denne fantastiske legen ser hele mennesket, og har stor menneskekunnskap. Hun er trygg og erfaren i sitt fag, og innehar den spisskompetansen som gjorde slutt på 10 års mareritt. Hun informerer på en lettfattelig og tydelig måte. Rett og slett slik alle leger helst skulle vært. Tusen takk, Kari Løvvik!

Alltid svært godt fornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

En kunnskapsrik, trygg og hyggelig gynekolog. Anbefales på det varmeste. Glimt i øyet og alltid litt humor på lur som gjør timen veldig mye lettere. Brukt henne i 5 år!!