Volvat Fredrikstad

Tlf: 69 30 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Stresset behandling

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Jeg var innom for min første time hos gynekolog og tok en celleprøve.

Jeg er sikker på at dr. Grønmark er faglig dyktig. Likevel syntes jeg ikke at hun tok seg tid til å lytte, hele undersøkelsen var veldig stressende. Hun sa nesten ingenting og jeg fikk ingen forvarsler om hva hun skulle gjøre, kanskje var dette bevisst for å prøve å få det raskt overstått, men for meg ble det en noe ubehagelig opplevelse siden det var mitt første besøk hos gynekolog.

Mitt råd til dr. Grønmark er at hun spør pasienten i forkant av undersøkelsen om man vil ha sjekken raskt overstått, eller om man ønsker å ta det mer stegvis. Ellers er hun nok dyktig, kanskje jeg traff henne på en dårlig dag.

Fantastisk mann

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Har aldri vært borit makan til fantastisk mann, både menneskelig og proffesjonell. Vi har vært så redde for at mannen min er syk. Dr. Brangerud ringte oss på fredag kveld... for å fortelle at alt var bra etter MR.
Det er stort... og forteller ALT om at denne mannen bryr seg genuint om menneskers mentale helse i tillegg til det han er dyktig på fysisk :)))

Føler oss sett - trygge og verdifulle :)
Love you Pål Brangerud <3

Verste lege jeg vatt hos.

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Oppsøkte gyn for å ta ultralyd da jeg er igang med ivf. Ho var frekk, tok seg ikke tid og var stresset. Ho tok dessutom inn en sånn man åpner underlivet med før ultralydet uten at si ifra. Bare fordi ho ville se litt.... resten av undersøkningen var voldsom og stresset og jeg skal ALDRI gå til volvat fredrikstad pga denne dama. Ho presterte også å uttale seg at jeg like greit kunne ta eggdonasjon i utlandet.

Trygg og lyttende. Anbefales.

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Er lyttende og viser at hun er interessert. Er meget rolig og får en til å slappe av. Lar pasienten komme med innspill og tar de på alvor.

Kan anbefales.

Kjempe flott dame

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Har gått til Anne i mange år , går alltid derfra med ett smil om munnen, ho er dyktig og seriøs , samtidig full av humor så er vanskelig å være nervøs hos henne!

Grundig lege

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Hun er en lege som er interessert i pasientene sine. Hun lytter, kommer med gode forslag, henviser videre når det er nødvendig og tar deg på alvor. Jeg føler meg alltid trygg og sikker på at hun finner ut av symptomene. Anbefales!

Arrogant

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Oppsøkte Volvat på min ferd til å bli gravid. Ville utelukke at jeg hadde PCOS, da vi hadde prøvd å få barn i over 1 år. Jeg opplevde at dr.Grønnmark snakket til meg på en arrogant og nedlatende måte. Og jeg er ikke spesielt hårsår av meg... Veldig dårlig opplevelse hos denne legen.

Utrolig dyktig

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Er du redd for å oppsøke gynekolog er virkelig Anne å anbefale! Tar seg god tid, forteller hele tiden hva hun gjør og får deg til å slappe av. Utrolig fornøyd!

Beste anbefaling

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Ingrid er en dyktig lege. Hun gjør grundige undersøkelser og god oppfølging. Jeg gir henne mine beste anbefalinger.

Lege: Merete Alice Lyngstad Brechan Skrevet

Er så Takknemlig for utredningen & at hun forstod uten at jeg måtte forklare ,& bruke for mange ord - Hun så meg & min tilstand - unikt å møte en slik fantastisk lege - Trist å miste henne som nevrologisk lege kontakt - ønsker henne All mulig lykke til i sin nye jobb -

Dårlig erfaring

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Ble ikke tatt seriøst da jeg kom til henne. Har prøvd å bli gravid i ett år uten hell, men hun ville ikke høre på meg og sa at alt var nok bra og sendte meg ut..

En meget god og saklig lytter

Lege: Merete Alice Lyngstad Brechan Skrevet

Har vært hos Merete Brechan flere ganger med en hodeskade. Hun er genuint interessert og skriver ryddige og gode rapporter. Har bare godt å si om henne!

Veldig fornøyd.

Lege: Åse Karin Rondestveit Skrevet

Hyggelig og veldig flink. Lett å prate med og klar i sin tale. Anbefales!

Virker faglig dyktig og oppdatert.

Den beste!

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Min første tur hos gynekologen var hos Anne. Hun var så rolig, snill og forståelsesfull. Har tenkt å bruke henne i mange år til! Meget flink dame som har 100% kontroll.

Fantastisk

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Varm, rolig, lytter og er grundig. Tar seg tid. Man føler seg meget godt ivaretatt. Dr Grønnmark kan man stole på. I tillegg var hun et fantastisk medmenneske.

Byens beste gynekolog!

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Jeg har brukt denne gynekologen ved Volvat i flere år. Hun er en klar, direkte person som det er lett å snakke med. Hun er grundig, informerer og følger opp. Hun har flere ganger oppfordret meg til å ringe henne direkte på kontoret. Hun yter en service som er langt over forventet. Anbefaler henne på det varmeste!

Storfornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Hun viser trygghet og ro. Forklarer godt hele veien om hva som skal skje og skjer. Veldig dyktig både fagmessig og hun er flink til å roe ned pasienten. Alle som gruer seg til undersøkelsen - dra til denne legen.