Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Svært dyktig

Lege: Kari Løvvik Skrevet

Rolig og tillitvekkende. Ener på sitt område. Gir god og tilstrekkelig informasjon både før, under og etter behandlingen.

Den beste gynekologen jeg har vært hos

Lege: Lill Merethe Kristiansen-Benske Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig, og hun er også veldig nøye. Hun er rolig og jeg fikk raskt tillit og klarte å slappe av under hele undersøkelsen. Hun er flink til å lytte og tok meg på alvor. Hun er den beste gynekologen jeg har vært hos, og jeg gir henne min varmeste anbefaling.

Fornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Følte jeg fikk en grundig undersøkelse og at hun tok meg på alvor. Hun oppfordret meg også til å ringe henne dersom jeg hadde noen spørsmål.

Utrolig flink!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Var hos Dr. Brangerud i dag med jenta mi på 16 år og maken til lege. Så tålmodig og hyggelig. Datteren min ble sett, hørt og forstått og vi følte oss svært ivaretatt! Det skulle vært flere av Dr. Brangerud i helsevesenet!

Utrolig kompetent og hyggelig lege

Lege: Kristian Mydske Vegsgaard Skrevet

Jeg bestilte time hos volvat for å undersøkte bihuloproblemene jeg har hatt i lengre tid, og ble møtt av en veldig behagelig og trygg lege i Kristian. Han undersøkte bihulene og jeg forklarte problematikken jeg har hatt. Etter fullført undersøkelse fant vi ut at septumplastikk + ballongdillatasjon var det beste steget for meg. Etter fullført operasjon var jeg selvsagt sår en stund, men det var ingen komplikasjoner og alt i alt en dyktig kirurg. Veldig behagelig og trygg å snakke med.