Nymoen Legekontor AS

Telefonnummer32 77 11 7732 77 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av Nymoen Legekontor AS

Grundig og trygg

Lege: Tor Bekkevar Skrevet

Grundig og systematisk konsultasjon. Følger opp tidligere saker. Fremmer gode råd. Tar kontakt når prøveresultater er utenfor det normale.

Empati og tid

Lege: Linn Elisabeth Thorrud Stenwig Skrevet

Hun lytter og viser vilje til å komme til bunns i sakene. Aldri noe stress med tid. Alltid god hjelp. Jeg er glad for at Linn er min fastlege.

Forståelsesfull og trygg

Lege: Linn Elisabeth Thorrud Stenwig Skrevet

Forstår, og føler meg veldig godt ivaretatt. Jeg blir tatt på alvor og hørt. Tar seg tid til å høre på og hjelpe til med det som trengs.

Hun er flink men...

Lege: Linn Elisabeth Thorrud Stenwig Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege ganske lenge nå(trur det er ca 7 år) og har alltid følt hun har tatt meg seriøst før mitt siste legebesøk. Jeg reiste derfra og følte meg ikke hørt på en måte og litt irritabel. Følte også at jeg måtte forte meg gjennom timen. Nei jeg vet ikke det var ikke en hyggelig opplevelse slik jeg tideligere alltid har hatt med henne. Jeg synes hun er kjempe flott som person og veldig tilstedet men, tenker at hun kanskje må være litt mindre faglig på visse områder og litt mer menneskelig. Når man som pasient går inn hos legen sin og om det er en fysisk eller psykisk bekymring så synes jeg man skal høre på pasienten sine ønsker og innfri de. Det er min mening. Jeg vurderer å bytte til en annen kvinnelig lege etter dette.

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å få tillit til

Lege: Linn Elisabeth Thorrud Stenwig Skrevet

Samvittighetsfull, hyggeleg, lett å snakke med. Linn er kunnskapsrik og trygg. Det er alltid lett å få time.