Nymoen Legekontor AS

Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av Nymoen Legekontor AS

Skal aldri bytte

Lege: Tor Bekkevar Skrevet

Er ikke så mye på legebesøk selv, men har familie og bekjente som har hatt mer kontakt som er strålende fornøyde.
Når jeg har vært i kontakt har han tatt seg god tid, til å høre om tidligere ting, og gitt gode råd og veiledning.
Han er veldig løsningsorientert og sist jeg trengte å få ordnet kom han med tilbud om å møte ekstra tidlig på jobb så jeg fikk ordnet det i tide.
Bekkevar er den perfekte lege for meg

Meget dyktig

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Har bare positivt å si om Kristian Figenschou.
Han tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor uansett grunn.
Er det noe han ikke har erfaring med tar han seg tid til å finne informasjon og ordner opp.
E-konsultasjon får man svar på raskt og han tar seg også der god tid til å gi et skikkelig svar.
Han er også fantastisk med sine pasienter som er barn.
Dette er virkelig en lege å anbefale. Føler oss heldige som har en så dyktig og god lege.

Kunnskapsrik

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Kristian setter seg inn i årsaken til besøket ditt og har tid til deg og ikke minst, han tar deg på største alvor.
Føler at han er kunnskapsrik og en lege man fort blir trygg på.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Hos Figenschou føler du deg sett fra første sekund. Han er en god lytter, samtidig som han kommer med gode råd. Han tar alle problemer på største alvor, og har god kunnskap om nye og mindre kjente sykdommer. Han tar seg alltid god tid og du føler aldri at han er stresset. Her er det mulighet for E-konsultasjon, og du får ofte svar samme dag som du sender melding. De ansatte på legekontoret er enkle å få tak i, både på telefon og timebestilling/fornying av resept via nett. Uten tvil den beste legen jeg noen gang har møtt, jeg kommer aldri til å bytte fastlege!

Rolig og dyktig

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Får alltid hjelp og er veldig flink til å lytte. Han vet mye om alt og er snar å få meg henvist til rette instans for videre behandling. Føler meg godt ivaretatt og anbefaler Figenschou som lege. Har hatt mange lege etter mye sykdon, han er den beste. Ung og smart.