Nymoen Legekontor AS

Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Nymoen Legekontor AS

Beste legen! Trygg og har mye kunnskap!

Lege: Eva Alyssa Fossholt Skrevet

Fossholt tar alle plager på alvor og sjekker opp alt grundig! Hun har veldig mye kunnskap om det hun gjør og er utrolig trygg og hyggelig å snakke med! Beste fastelegen!

Fantastisk lege

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Grundig og erfaren lege. Bruker den tiden man trenger og er flink til å følge opp meg. Skikkelig kjernekar som anbefales sterk

Dyktig lege

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Lyttende lege som vil det beste for pasienten. Gir deg følelsen av å ha god tid.
Svært god på samtaleterapi.

Fantastisk lege ❤️

Lege: Eva Alyssa Fossholt Skrevet

Rolig, imøtekommende, trygg, kunnskapsrik og hjelpsom. Tar meg på alvor og er flink til å videresende til spesialister ved behov. Anbefaler Eva Fossholt på det varmeste. Hun tar seg god tid og lytter. En fantastisk lege på alle måter ❤️

Fantastisk flink og god lege

Lege: Mari Elisabeth Bakkegard Schjerpen Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt (har hatt ca. 5 fastleger totalt de siste 15 årene). Min erfaring er at Mari er utrolig kunnskapsrik i faget sitt og fremstår som en stødig og dyktig lege med utrolig gode medmenneskelige evner. Jeg har blitt godt ivaretatt og fulgt opp ved alle mine konsultasjoner for råd, behandling og videre henvisninger. Hun lytter til problemene dine, tar deg seriøst, tar seg god tid til deg, forklarer grundig om det er noe du ikke forstår. Hun har også en varm og hyggelig fremtoning.