Nymoen Legekontor AS

Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Nymoen Legekontor AS

Rolig og dyktig

Lege: Kristian Figenschou Skrevet

Får alltid hjelp og er veldig flink til å lytte. Han vet mye om alt og er snar å få meg henvist til rette instans for videre behandling. Føler meg godt ivaretatt og anbefaler Figenschou som lege. Har hatt mange lege etter mye sykdon, han er den beste. Ung og smart.

Den dyktigste legen

Lege: Mari Elisabeth Bakkegard Schjerpen Skrevet

Mari er og forblir den beste legen jeg noen gang har vært hos. Hun har fulgt meg i flere år og setter alltid av god tid til meg når jeg er hos henne. Uansett hvor bekymret og redd man er for neste legebesøk, har hun en så rolig fremtoning at du alltid føler deg trygg. Jeg kommer aldri til å slutte og gå hos henne.

Grundig og trygg

Lege: Tor Bekkevar Skrevet

Grundig og systematisk konsultasjon. Følger opp tidligere saker. Fremmer gode råd. Tar kontakt når prøveresultater er utenfor det normale.

Grundige lege

Lege: Tor Bekkevar Skrevet

Trygg lege som alltid tar seg tid til deg. Undersøker ting hvis han ikke er 100% sikker, noe som gjør meg mye tryggere enn om han skulle fremstilt seg selv som en verdensmester.

Veldig dyktig lege og medmenneske

Lege: Mari Elisabeth Bakkegard Schjerpen Skrevet

Mari har vært min favorittlege. Hun tar seg tid, ser deg i øynene når du er hos henne og tar problemet ditt på alvor. Hun er ærlig og henviser deg videre hvis ikke hun kan umiddelbart løse problemet.
Jeg har opplevd en enorm omsorg og personlig oppfølging fra Mari. Hun kan anbefales for alle som synes det er litt vanskelig å gå til lege, og som trenger noen som er der.
Men det jeg også synes er fint er at hun også sier meningen sin. Hun duller ikke med deg, men er flink til å komme med forslag og tilbakemeldinger.
Drømmelege! Skulle gjerne klonet henne!