Fertilitet Vest AS - Haugesund

Telefonnummer52 70 21 7052 70 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karmsundgaten 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Fertilitet Vest AS - Haugesund

Effektiv, dyktig og hyggelig

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Han var effektiv og hadde godt humør som gjorde det enkelt og trygt å bli undersøkt. Han var flink og forsiktig, og forklarte det han skulle gjøre på forhånd. Strålene fornøyd.

Uforsiktig og lite forståelsesfull

Lege: Jon Hausken Skrevet

Opplevde at han var veldig uforsiktig og lite forståelsesfull under en undersøkelse. Jeg var veldig tørr og sår nedentil og ga beskjed om dette, men følte ikke det var noe han tok hensyn til ettersom han ikke stoppet opp og var mer forsiktig da jeg fikk vondt.
Jeg følte heller ikke at jeg fikk noe informasjon om når eller hva han gjorde underveis i undersøkelsen.

På den gode siden er han en blid og humoristisk mann men syns han kan bli bedre på å lytte til pasientens behov og informere bedre underveis i en undersøkelse slik at en føler seg mer avslappet og tryggere.

Hyggelig og flink

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Vert i kontakt med legen igjennom Klinikk Hausken (Hgsd)

Kunnskapsrik og oppdatert.
Fant raskt ut av problemet.

Beste legen jeg har hat

Lege: Jon Hausken Skrevet

Kjempe flink, faglig oppdatert, prøver nye ting,stiller opp både i ferier og helger, setter seg inn i historien din, grundig og alt i alt veldig flink!
Bare positivt å si! Aldri blitt gravid uten hans hjelp!

Hyggelig, effektiv og imøtekommende lege!

Lege: Torolf Holst-Larsen Skrevet

Fikk raskt time, liten ventetid på venteværelset og legen var forståelsesfull og svarte på eventuelle spørsmål som kom frem.