Jon Hausken

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

Klinikk Hausken Stavanger Telefonnummer52 70 21 7052 70 21 ...
Eiganesveien 10-12 4008 Stavanger
Klinikk Hausken Oslo - Lysaker
Lysaker Torg 5 1366 Lysaker
Jon Hausken er gynekolog i Haugesund, Bærum og Stavanger

Siste vurderinger av Jon Hausken

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Min erfaring med Jon Hausken er meget positivt. Han fremstår som ekstremt kompetent og profesjonell på sitt fagområde og en kan tydelig merke at han vil det beste for sine pasienter.

Han er veldig direkte og gjerne ikke av typen som fremstår som den mest empatiske, men mitt inntrykk er at han bryr seg på sin egen måte gjennom det faglige. Likevel, fikk jeg se at han også har følelser og bryr seg når det ikke går veien som en ønsket.

Når en skal gjennom en fertilitetsreise eller har andre behov innen gynekologi m.m, så ønsker en den som er mest kompetent til å gi best mulig råd, veiledning og behandling. Jeg har gjennom årene vært hos flere gynekologer for rutineundersøkelser, men også for fertilitetsbehandling ved en annen klinikk. Jeg opplever ett stort gap i kompetansen til de ulike. Det er ingen jeg har mer tillit til, enn Jon. Fantastisk lege!

Kan ikke anbefales

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Jon Hausken kan ikke anbefales. Her er det fokus på business foran helse. Vonde egguttak. Fikk ikke tilgang på journalen min selv om jeg har rett på det. Velg heller en annen gynekolog, for det finnes gode og omsorgsfulle.

Meget god så langt

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Fått et veldig bra inntrykk av klinikken så langt, etter fertilitetstester og samtaler. Legen Hausken selv, er svært direkte og kan virke som han kjører litt over deg på spørsmål som gjør at du av og til kan virke litt dum - men skal sies at han også har glimt i øyet og er svært kunnskapsrik og forklarer detaljert underveis hva han mener. Sykepleier (Kine) som vi hadde samtale med i ettertid var veldig hyggelig og opplysende, og kastet seg rundt og hørte med leger og embryologer om hva enn vi lurte på. Alt i alt en veldig god opplevelse med Klinikk Hausken avd. Haugesund så langt.

Dr.hausken anbefales ikke

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo - Lysaker Skrevet

Og det gjør heller ikke hams klinikk. Vi opplevde igrunn gjennomgående dårlig behandling, lav kvalitet og lite forståelse. Hadde vi spørsmål ble vi dyttet ut døren både av hausken selv og hans kolleger. Vi kjøpe en 3 pakk med ivf på hausken klinikken, og gjennom alle 3 forsøkene opplevde vi å få svært lite informasjon, tid, eller forståelse. I tillegg opplevde jeg ved ett egguttak at hausken inne ville ta ut alle eggene mine, fordi han mente at kun de største ville ha en sjanse. Jeg ble helt målløs, etter å ha gjennomgått høye doser medisinering, for så å ikke gi alle mine egg en sjanse. Det er han den eneste legen som har gjort av alle mine 6 egguttak totalt. Ellers opplevde vi ikke å bli hørt hvis vi ga uttrykk for justeringer i behandling, eller andre utredningsønsker. Vi fikk satt inn embryo som ikke hadde delt seg riktig på første innsett, og ved de to første uttakene, ble egg hentet ut for tidlig. Noe vi har erfaring med nå som vi har gjort fler uttak. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke klinikk hausken i sin fertilitetsbehandling. Det har vært en grusom opplevelse som virkelig har satt sine spor, så jeg ønsker å advare alle som kommer etter meg om å unngå hausken, og heller vurdere andre alternativer. Det er kostbar behandling, man bør føle seg sett som pasient i et behandlingsløp, ikke oversett.

Skuffende

Klinikk: Klinikk Hausken Stavanger Skrevet

Etter å ha hørt mye positivt om Hausken over tid, var vi veldig spent til å få hjelp med våre fertilitetsproblemer og gå fra offentlig til privat.
Det var en veldig nedtur fra dag 1. samlebånd har vel aldri føltes mer treffende, og med en lege som virkelig ikke virker interessert eller forberedt ble det hele en skikkelig skuffende opplevelse.
I tillegg opplevde vi han som lite ydmyk. Jeg er glad vi ikke betalte for 3 forsøk, for opplevelsen var en helt annen på den andre klinikken som er i stavanger. (Medicus)