Hvittingfoss Legekontor

Sentrumsveien 43 3647 Hvittingfoss

Siste vurderinger av Hvittingfoss Legekontor

En dårlig opplevelse

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Med 3 barn har jeg møtt mange leger opp gjennom årene! Men aldri har jeg opplevd å bli møtt på en så dårlig måte. Han hilser ikke på verken meg eller sønnen på 2 år. Sønnen min ble livredd da han plustelig buste frem for å undersøke. For det meste så han på pc-en, og stilte spørsmål uten å se på oss. Ting han sa fikk oss til å føle at vi var til bry, burde holdt oss hjemme. En lege bør være mer ydmyk enn dette. Både gutten og jeg hadde tårer i øynene på vei ut. Hvis du kan ville jeg valgt en annen lege!

Utmerket

Lege: Guro Heimark Skrevet

Utrolig bra lege, mye kunnskap, flink til å lytte. Utmerket for meg som sliter psykisk, veldig imøtekommende. Kan absolut anbefalles!!

trygg, kunskapsrik

Lege: Guro Heimark Skrevet

trygg, kunskapsrik.
flink til å lytte, søker råd hos koleger og eksperter, sender videre til spesialister.
VELDIG GOD LEGE

Trygg

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Trygg, nøye og forklarende! Veldig god tid og har en menneskelig måte å være på.Forklarer og så nøye om medisiner og sykdom.

Ubrukelig truende .

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Jeg vil si at vis det er noen som vil bruke denne legen ,vis du VIRKLIG har bruk for lege som kan ta egne beslutninger så er ikke denne legen ,du skal velge. Jeg gikk over til en annen lege etter bruk av Rolf så ringte han til min nye lege og sa at jeg brukte han ,og han var slets ikke min fastlege . Så han gikk over streken der. Og han sa at vis ikke jeg ville bruke han så ville jeg få problemer .
Noe som fikk meg til og tenke hva ? At det er for mye ,har bodd i Danmark i 18 år og har aldri aldri opplevd lingnende . Så styr unna han her for din engen skyld .