Hvittingfoss Legekontor

Telefonnummer32 72 30 0032 72 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentrumsveien 43 3647 Hvittingfoss

Siste vurderinger av Hvittingfoss Legekontor

trygg, kunskapsrik

Lege: Guro Heimark Skrevet

trygg, kunskapsrik.
flink til å lytte, søker råd hos koleger og eksperter, sender videre til spesialister.
VELDIG GOD LEGE

Trygg

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Trygg, nøye og forklarende! Veldig god tid og har en menneskelig måte å være på.Forklarer og så nøye om medisiner og sykdom.

Ubrukelig truende .

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Jeg vil si at vis det er noen som vil bruke denne legen ,vis du VIRKLIG har bruk for lege som kan ta egne beslutninger så er ikke denne legen ,du skal velge. Jeg gikk over til en annen lege etter bruk av Rolf så ringte han til min nye lege og sa at jeg brukte han ,og han var slets ikke min fastlege . Så han gikk over streken der. Og han sa at vis ikke jeg ville bruke han så ville jeg få problemer .
Noe som fikk meg til og tenke hva ? At det er for mye ,har bodd i Danmark i 18 år og har aldri aldri opplevd lingnende . Så styr unna han her for din engen skyld .

Grundig og tillitvekkende

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Har vært hos han med to barn og meg selv og syntes han var veldig grundig og lyttet godt. Også når det gjaldt det psykiske.

Trygg, varm og rolig

Lege: Guro Heimark Skrevet

Imøtekommende, lyttende og flink med barn. Virker trygg i yrket. Hun virker trygg i yrket sitt og har en flott pasienthåndtering.