Hvittingfoss Legekontor

Sentrumsveien 43 3647 Hvittingfoss

Siste vurderinger av behandlere ved Hvittingfoss Legekontor

Grundig og tillitvekkende

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Har vært hos han med to barn og meg selv og syntes han var veldig grundig og lyttet godt. Også når det gjaldt det psykiske.

Trygg, varm og rolig

Lege: Guro Heimark Skrevet

Imøtekommende, lyttende og flink med barn. Virker trygg i yrket. Hun virker trygg i yrket sitt og har en flott pasienthåndtering.

Føles utrygg

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Legen er grei til fysiske plager, men til psykiske så styr unna. Hører ikke etter, har sin egen lille «kognektive treningsmetode» som kun fører til at han får deg til å komme tilbake gang på gang uten at det hjelper.
Føler meg ikke hverken sett eller hørt.

Lite tillitsvekkende

Lege: Rolf Kristian Tornøe Skrevet

Pasienter som trenger forutsigbarhet og er engstelige av natur, bør velge en lege som har mer erfaring på disse punktene. Dette er en fastlege som ikke tar selvstendige avgjørelser å virker usikker og fastlåst av forutinntatte meninger. Hvis du h en komplisert historie så styr unna denne legen. Det virker som om han er mer opptatt av hva andre leger som er høyere opp i systemet mener enn hva du som pasient trenger. Det kan være positivt for de som ikke har slitt en del, men for de som har litt bagasje i livet er ikke denne legen å anbefale, en skuffende lege på alle områder! Jeg skulle hatt mye bedre oppfølging, derfor sier det litt at jeg har vært hos ham 2 ganger på ett år. Han har ikke evnen til å lytte.

Dyktig lege.

Lege: Guro Heimark Skrevet

Guro Heimark er en rolig og flink lege. God til å spre trygghet i pressede og vanskelige situasjoner.

At hun er ung kompenserer hun bra ved å være tydelig på at hun heter faglig støtte ved behov, og virker ikke truet av det.

Kan virkelig anbefales.