Gynekolog - Kristiansand sentrum

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Gynekolog - Kristiansand sentrum

Uinteressert

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik gynekolog. Men jeg opplevde han som uinteressert og ikke særlig empatisk. Jeg følte meg utrygg i prosessen og fikk ikke nok informasjon. Min opplevelse og mine spørsmål ble ikke tatt på alvor. Jeg byttet gynekolog og opplevde henne som bedre. Jeg går ikke tilbake til Christian eller Gyn Sør og anbefaler senteret ikke.

Betryggende

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Gruet meg til å gå til en mann, men Christian er veldig profesjonell, i tillegg til å være hensynsfull.
Han forklarer ting underveis og gjør at du føler deg tatt på alvor.
Veldig positiv og betryggende, og rask til å finne løsninger og hjelp

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Etter å ha forsøkt to andre gynekologer ble jeg henvist til Hoyer-Sørensen. Han tar seg god tid, forklarer nøye underveis i undersøkelsene og har generelt en optimistisk holdning.
Man føler seg trygg, ivaretatt og hørt. Faglig dyktighet som endelig har hjulpet meg. I tillegg ringte han meg opp etter noen uker for oppfølging.

Takk!

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg gruet meg veldig til min først GU, men det gikk altså så greit med Hoyer-Sørensen. Han var så rolig og trygg. Snakket med meg hele tiden og spurte og fortalte underveis. Fikk meg til å føle meg skikkelig trygg og komfortabel! Anbefales virkelig

Empatisk og veldig trygg

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Gikk til han da jeg prøvde å bli gravid. Han gikk sammen med oss i alt. Var hele tiden veldig trygg på alt og flink til å betrygge meg, da jeg følte det ikke gikk. Sitter i dag med ei nydelig jente på 3.5 år. Så takk Chrstian.