Gynekolog - Kristiansand sentrum

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Gynekolog - Kristiansand sentrum

Fantastisk dyktig og omsorgsfull

Lege: Cecilie Risbakk Skrevet

Cecilie møtte meg med omsorg, forståelse og på en utrolig profesjonell måte. Effektiv, men rolig og opplevde at hun samtidig var nøye og flink. Anbefaler henne, selv om hun bare tar timer uten henvisning. Superraskt å få time!!

Livets beste gyn!

Lege: Cecilie Risbakk Skrevet

Cecilie er helt fantastisk! Både effektiv og tålmodig på samme tid. Svarer på alle spørsmål og får deg til å føle deg trygg i en ellers ubehagelig situasjon.

Veldig flink

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Merker at han har mye kunnskap og at han tar kvinnehelse på alvor. Gir gode råd og jeg føler meg ivaretatt og forstått. Satte også pris på at han foreslo årlig oppfølging for mine plager, da det for meg er vanskelig å vurdere når plagene har forverret seg nok til å «bry» andre.

Utrolig trygg og flink! 10/10!

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg har aldri følt meg så trygg og ivaretatt hos en gynekolog før! Christian er utrolig dyktig; han forklarte alt underveis på en forståelig måte, og tok meg veldig seriøst. Ingen spørsmål var dumme, og jeg følte at jeg fikk svar på alt jeg lurte på. Flink, snill og kunnskapsrik, og opplevelsen som helhet var mye bedre enn hos de andre gynekologene jeg har vært hos. Jeg følte meg godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Kommer til å anbefale han videre og definitivt komme tilbake hit.

Trygg, profesjonell,ivaretatt

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Meget dyktig lege, jeg opplevde og bli godt iveretatt, og han virket veldig profesjonell og henviste meg videre til sykehuset for oprasjon.