Gynekolog - Kristiansand sentrum

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Gynekolog - Kristiansand sentrum

Dyktig, ærlig og sympatisk

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Ble henvist til tidlig ultralyd pga blødninger og fosteret var dessverre dødt.

Både jeg og mannen opplevde legen som saklig, ærlig, dyktig og empatisk. Vil gjerne bruke han igjen!

Jeg synes det er bra at han har lite fokus på kjønn, filming og bilder (ref forrige vurdering) Det er en medisinsk undersøkelse,og hvis man er ute etter mer "show" får man bestille 3D ultralyd privat.

Negativ og lite entusiastisk

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Ble henvist hit av jordmor for å få ultralyd. Han sjekket babyen nøye, men hadde ingen forståelse for at vi ville filme opplevelsen (dette var vårt første barn). Da han sa at alt så fint ut med den lille, spurte vi om kjønnet. Da opplevde vi at han ble irritert og ga oss et veldig vagt svar. Mannen min måtte så og si dra ut av han hvor sikker han var på kjønnet... Vi fikk heller ikke noe tilbud om å få bilder, og vi turte heller ikke spørre.

Utrolig kjedelig opplevelse for førstegangs foreldre som var helt i ekstase!

Kommer aldri hit igjen...

Dyktig og sympatisk

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg ble henvist hit av min fastlege. Hadde mest lyst til å bli henvist til en kvinnelig gynekolog,men pga altfor lang ventetid ble jeg henhvist hit.
Og det angrer jeg ikke på!

Fikk kjapt innkalling til time, og Høyer-Sørensen var en veldig dyktig gynekolog.
Flink til å forklare,og veldig forsiktig i undersøkelsene.

Kan anbefales på det varmeste!

Rolig og forklarende, empatisk lege.

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg hadde en cyste og ble sendt dit av primærlegen min. cysten var 5 cm stor og jeg hadde smerter i magen og Høyer-Sørensen syns den skulle bort, selv om han mente den var ufarlig. Han sendte beskjed til Kr.sand sykehus at den skulle fjernes, der var 5 mnd ventetid på å komme inn i det hele tatt for vurdering! Da sendte Høyer- Sørensen henvisning til Arendal sykehus og der fikk jeg fort time og cysten ble fjernet. Utrolig sympatisk lege som får en til å roe ned, han forklarer og jeg nøler ikke med å anbefale han videre.

Superfornøyd!

Lege: Christian Hoyer-Sørensen Skrevet

Jeg ble sendt dit av fastlegen min og jeg ble tatt godt i mot, han forklarte og var rolig og hørte på meg. Etterhvert da det viste seg at jeg måtte opereres så sendte han meg videre til et annet sykehus da der var 5-6 mnd ventetid for prioritert pasienter på nærsykehuset . Empatisk og flink lege som tar pasienter på alvor.