Gynekolog Tone Årmot Jareld

Moaveien 11 6018 Ålesund

Siste vurderinger av Gynekolog Tone Årmot Jareld

Verdens beste gynekolog

Lege: Tone Årmot Jareld Skrevet

Jeg begynte med Jareld for mer enn ti år siden, da jeg hadde store problemer med tilbakevendende gynekologiske plager. Hun er ytterst omsorgsfull, medmenneskelig, hverdagslig og trivelig. På denne måten føler man at man ikke sitter i problemene alene, og lasten blir litt lettere å bære. Går til henne til treårig sjekk (og reiser til Ålesund ofte kun for å se henne). Det er bare synd at det er vanskelig å få time på kort varsel, ettersom kalenderen hennes er full månedsvis frem i tid. Jeg har anbefalt henne til absolutt alle jeg kjenner, og skulle ønske hun kunne klones slik at alle kunne få oppleve like trygg, og god behandling som meg.

Jeg mener det er ganske dyrt å gå til henne (det koster nok å drive slik hun gjør, så krangler ikke på det, snakker mer om kostnaden min som enkeltperson) og kan nok hende det gjør det vanskelig for alle å ta seg råd til henne, men i mitt tilfelle er det verdt hver eneste krone og jeg tviler aldri på om det skal prioriteres.

Håper hun aldri slutter!

Dyktig

Lege: Tone Årmot Jareld Skrevet

Vært hos Tone flere ganger- aldri møtt en så blid, dyktig og imøtekommende lege (gynekolog).

Anbefales!

Imøtekommende og sympatisk

Lege: Tone Årmot Jareld Skrevet

Svært imøtekommende og sympatisk lege. Følte meg ivaretatt, og kommer definitivt til å benytte meg av hennes tjenester ved neste anledning.

Beste gynekolog jeg har hatt

Lege: Tone Årmot Jareld Skrevet

Utrolig dyktig gynekolog. Behagelig, tar seg tid til å forklare , ikke minst å lytte. Ringer deg opp i etterkant av prøver.
Hun er bare helt fantastisk. Anbefaler på det varmeste.

Veldig flink

Lege: Tone Årmot Jareld Skrevet

Rolig, seriøs og proff. Veldig flink til å forklare ved undersøkelse. Anbefales. Skjønner godt at hun har venteliste.