Askergynekologen

Knud Askers vei 28 a 1383 Asker

Siste vurderinger av Askergynekologen

Veldig flink

Lege: Kristin Ramm Skrevet

Rolig, trygg, dyktig og hyggelig.
Hun er veldig forklarende og har god tid. Jeg gruet meg veldig, men ble raskt beroliget.

Vennlig og trygg

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Vibeke er veldig trygg og imøtekommende. Hun gjennomførte en grundig underlivsundersøkelse. Innsetting av spiral gikk helt utmerket og smertefritt. Fikk time på dagen.

Uheldig

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Jeg sitter igjen med flere dårlige erfaringer etter at jeg satt inn spiral etter å ha fått lite informasjon- at risikoen for bekkeninfeksjon er så stor ved kjønnssykdom ser jeg er noe alle skal ha beskjed om i forkant. At prøvesvarene kom to måneder senere førte til en lang periode med smerter og legevaktbesøk, før jeg selv måtte finne frem til årsaken. Reagerer også på at det kan ta tre måneder å få svar på prøver som jeg har fått etter noen dager hos fastlege.

Helt fantastisk !!!!

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Greier å gjøre en «klein» undersøkelse naturlig.
Virker grundig og trygg,
varm, interessert og respektfull.
Tok meg imot midt i jula,
på 1 times varsel!!!
Jeg er selv helsepersonell, og jeg mener Dr Rognan er unik!

Trygg og alltid like blid

Lege: Vibeke Rognan Skrevet

Jeg er så takknemlig for å være pasient hos Vibeke for å ta årlige sjekker og evn ved akutte behov.
Hun er dyktig, omsorgsfull og har fåttvmeg til å ikke grue meg på forhånd, og heller ikke under «besøket».
Jeg anbefaler Vibeke på det varmeste, selvom det koster litt mer enn i det offentlige! (Det er det så absolutt verdt!) ps. helsesekretæren i resepsjonen er også alltid like blid og serviceinnstilt, en veldig hyggelig klinikk!
Takk, hilsen