Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Fayes gate 5 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Dyktig og lun

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr. Karlsen i mer enn seks år, og er veldig fornøyd! Jeg opplever svært god oppfølging i forbindelse med infertilitet/pcos og svangerskap.
Dr Karlsen oppleves som dyktig og samtidig både spøkefull og varm. Veldig hyggelige lokaler og sekretæren er alltid blid.

god spesialist- anbefales

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Jeg er pasient hos Jørn-Hugo er er veldig fornøyd så lang. Veldig profesjonell spesialist. Toppservice. Jeg stiller ofte mange spørsmål og han er alltid tålmodig og er flink til å forklare på en god og forståelig måte.

Dyktig

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Satt inn spiral for en stund siden. Det ble gjort trygt, enkelt og kjapt. Følte meg sett under hele «inngrepet» og han passet på at jeg hadde det fint. Han ga også god informasjon både før, under og etter spiralen var satt inn.

Trygg og profesjonell

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Hyggelig, rolig og medmenneskelig! Virker også oppdatert og pragmatisk. Man føler seg ivaretatt. Lokalene er også hyggelige.

Betryggende, rolig og profesjonell

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

En rolig atmosfære, akkurat det du trenger hvis du føler deg nervøs. Dr. Karlsen er veldig rolig og profesjonell, du får inntrykk av at han vet hva han snakker om. Kontor damen er også veldig hyggelig.

Dette er en Pluss-tjeneste.