Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Fayes gate 5 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Dr. Jørn-Hugo Karlsen

Profesjonell og dyktig gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr.Karlsen er svært dyktig til å skape en god relasjon raskt, og innehar en faglig kompetanse som skaper trygghet. Han henviser raskt videre og er effektiv til å sette igang prosesser der det er nødvendig. Veldig fornøyd! Rent og pent lokale, og hyggelig kontordame også!

Favoritten

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Karlsen er desidert den beste gynekologen jeg noen ganger har hatt, og jeg har vært hos en del forskjellige.
Karlsen har funnet gode løsninger på problemer som jeg har lenge har slitt med og som ingenting har fungert på. Han er en dyktig og skøyerfull person som gjør det behagelig å være pasienten hans.

Lokaelet de hadde før var utrolig koselig, men har de virkelig blitt oppgradert. Føler meg hjemme og ikke minst avslappet når kommer de. Kontordamen er også hyggelig og imøtekommende.

Har aldri vært mer fornøyd! Det er såpass at jeg velger å pendle fra Oslo for en time. Finnes ingen bedre.

Profesjonell, empatisk og hyggelig gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk etter MA (missed abortion). Fikk ultralyd nesten hver uke fram til uke 12, for å betrygge meg. Forklarer og har tid til deg. Behagelig vesen. Veldig fornøyd med kontordamen også. Lett å få time, og hvis han ikke hadde ledig, fant han alltid en løsning på det.

Profesjonell og trygg

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Den første gynekologen jeg har besøkt og har ingen vonde minner. Jeg følte meg trygg, komfortabel og velkommen hele tiden. Han oppførte seg veldig profesjonell og hyggelig, absolutt å anbefale :)

Flink gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Du føler deg godt ivaretatt. Han er rolig og flink til å forklare og svare på dine spørsmål.
Lokalene ligger sentralt i byen.