Jørn-Hugo Karlsen

Tlf: 33 30 03 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jørn-Hugo Karlsen

Kjapp og effektiv

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Veldig hyggelig og ærlig mann.

Gjør det han skal raskt og komfortabelt. Rekker ikke å bli nervøs hos han, hyggelig tone og undersøkelsen går så raskt og greit :)

Kjempe koselig sekretær også 😊

Trygg, god og dyktig

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Har i mange år slitt med et problem, vært hos flere leger og ingen har funnet løsning eller underliggende årsak. Kom til Dr. Karlsen, han undersøkte, fant problemet og henviste til operasjon. 1-2-3 problemet løst!
Hyggelig kontordame, flotte lokaler og liten ventetid.
Anbefales!

Dårlig

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Arrogant, lite hyggelig og lite imøtekommende. Virket overhodet ikke intersert i å hjelpe og ønske om å høre på hva jeg ønsket. Sur

Fantastisk Lege!

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Beste gynekologen jeg har hatt, han er imøtekommende, respektfull og ærlig og veldig flink.

Anbefales!

Profesjonell, hyggelig og empatisk

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr. Jørn-Hugo Karlsen er en faglig dyktig og profesjonell lege/gynekolog, som samtidig er utrolig hyggelig og får en til å føle seg trygg, sett og godt ivaretatt. Flotte lokaler, hyggelig kontordame.

Profesjonell og dyktig gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Dr.Karlsen er svært dyktig til å skape en god relasjon raskt, og innehar en faglig kompetanse som skaper trygghet. Han henviser raskt videre og er effektiv til å sette igang prosesser der det er nødvendig. Veldig fornøyd! Rent og pent lokale, og hyggelig kontordame også!

Favoritten

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Karlsen er desidert den beste gynekologen jeg noen ganger har hatt, og jeg har vært hos en del forskjellige.
Karlsen har funnet gode løsninger på problemer som jeg har lenge har slitt med og som ingenting har fungert på. Han er en dyktig og skøyerfull person som gjør det behagelig å være pasienten hans.

Lokaelet de hadde før var utrolig koselig, men har de virkelig blitt oppgradert. Føler meg hjemme og ikke minst avslappet når kommer de. Kontordamen er også hyggelig og imøtekommende.

Har aldri vært mer fornøyd! Det er såpass at jeg velger å pendle fra Oslo for en time. Finnes ingen bedre.

Profesjonell, empatisk og hyggelig gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg fikk etter MA (missed abortion). Fikk ultralyd nesten hver uke fram til uke 12, for å betrygge meg. Forklarer og har tid til deg. Behagelig vesen. Veldig fornøyd med kontordamen også. Lett å få time, og hvis han ikke hadde ledig, fant han alltid en løsning på det.

Profesjonell og trygg

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Den første gynekologen jeg har besøkt og har ingen vonde minner. Jeg følte meg trygg, komfortabel og velkommen hele tiden. Han oppførte seg veldig profesjonell og hyggelig, absolutt å anbefale :)

Flink gynekolog

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Du føler deg godt ivaretatt. Han er rolig og flink til å forklare og svare på dine spørsmål.
Lokalene ligger sentralt i byen.

Populær lege, med dårlig telefonlinje....

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Vil ikke til annen lege, men synes det er kjempedårlig telefonlinje dere har. I dag har jeg sittet og hørt at jeg er nummer en i køen i 45 minutter. Om dere driver med legehjelp pr telefon bør dere ansette enda en kontordame..... Og, er det stengt skal stemmen si at det er stengt, ikke at det er kø.....

Full tillit

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Jeg har gått til denne gynekologen for oppfølging av celleforandringer, og jeg føler meg helt trygg og godt ivaretatt. Han er rett og slett skikkelig flink!

Utrolig fornøyd!

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Han er en utrolig flink gyn som jeg føler meg veldig trygg på. Man føler seg ivaretatt og avslappet.

Svært fornøyd!

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Veldig flink, føler meg veldig ivaretatt! Han er veldig seriøs, og jeg slapper så godt av hos han. Tønsbergs beste gyn. Anbefales!

Veldig fornøyd!

Lege: Jørn-Hugo Karlsen Skrevet

Jeg har vært hos dr. Karlsen i forbindelse med utredning av pcos/infertilitet og er veldig fornøyd. Jeg stoler på hans kunnskap, og jeg anbefaler ham alltid når emnet kommer opp.