Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Beste gynekologen

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun tok problemene mine på alvor og var veldig behjelpelig. Alltid tilgjengelig

Tar deg og PMS på alvor!

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Sjekker ut og veileder, tar PMS på alvor!

Sitat;
«Nei, du er ikke vanskelig, men PMS er vanskelig!»

Gikk gråtene ut av kontoret

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Når det første du blir møtt med er at "Her skulle ikke du vært" blir stemningen på en måte litt satt.
Jeg følte meg veldig lite velkommen. Jeg skulle på 6 ukers kontroll etter fødsel og det var vist noe jeg skulle gjøre hos fastlege.
Dette er noe dere må ta opp med de enkelte fastlegene ikke pasienten som har blitt henvist!

Jeg fikk veldig mye motgang på prevansjonen min mann og jeg har valgt og det føltes ut som jeg var i et avhør for de valgene vi har tatt. Jeg tåler hormon baserte behandlinger dårlig og jeg burde ikke føle at jeg må forsvare valget ved å ikke påføre min egen kropp annet en det jeg selv ønsker. Hun himlet også med øynene da jeg prøvde å forklare noe som fikk meg til å føle meg veldig ukomfortabel.

Jeg er sikkert hormonell etter en fødsel, men jeg kunne ikke kommet meg fortere ut etter undersøkelsen da tårene presset på.

Trygg og god!

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Makaløs dame! Fikk rask og god hjelp i forbindelse med pco og ivf. Dette hadde hun greie på! Fikk timer raskt å hun var tilgjengelig på kort varsel. Kan ikke få takket henne nok! Alt i alt veldig fornøyd.

Elendig

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Hun var meget sur fordi jeg skulle ta kreftprøve, det kunne fastlegen gjøre. Fastlegen henviste meg for ultralyd også. Rask og ubehagelig undersøkelse. Fikk sagt ifra i resepsjonen da tårene bare kom. Jeg er 64 år og har jobbet som leder i helsevesenet

Dette er en Pluss-tjeneste.