Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Helt forferdelig opplevelse.

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Kom inn på et rotete kontor med fult av rester fra tidligere undersøkelser. Forferdelig hygiene. Hun brukte ikke hansker og vasket ikke hendene verken før eller etter undersøkelse.
Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd og fraråder alle denne damen. Min mening er at det er mer hygienisk hos vår veterinær eller hos Theresia.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Theresia "arvet" meg etter forgjengeren og jeg har bare positive meninger om henne.
Jeg ringte om noe jeg mente var et "lite" problem,fikk time dagen etter og 4 uker etter ble jeg operet for kreft på Radiumen.
Jeg valgte å gå til etter kontroll hos Theresia for der føler jeg meg sett og ivaretatt.
Det kan vel med hell se litt ryddigere ut, men ellers er det ok mtp. gamle lokaler.

Mangler kundeservice

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Man må stadig ringe for å bli fulgt opp! Og du må beregne å vente flere uker på å «bli ringt opp» etter å ha etterspurt kontakt. Er en hyggelig og service innstilt dame på kontoret, hun er den ene som drar snittet opp og virkelig følger opp det man spørr om!
Også er det én dame som er helt ufyselig - kan ikke få lagt på fort nok og er ordentlig frekk og nedlatende. Avbryter deg i munnen og legger på før du rekker å fullføre setningen din.
Når jeg kom første gang baksnakket hun pasienten forran meg som satt og ventet i sofaen, hvorpå pasientens pårørende blir latterliggjort av resepsjonist og behandler i resepsjonen, jeg har i senere tid også lurt på om Jeg som pasient også blir latterliggjort på samme måte?! Jeg syntes de bør gjøre noe med hvordan i opptre når de jobber med mennesker i sårbare situasjoner, personvern og kundeservice. Og hvertfall behandle folk med respekt.. Blir nok ikke en tur til her for min del, enda jeg fikk anbefalt å gå hit. Stor skuffelse!

Meget fornøyd

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Jeg har vært hos dr.Kasin flere ganger og er super fornøyd med behandlingen og blir hørt og fulgt opp. Hun er alltid tilgjengelig hvis det er noe. Det er alltid rolig og koselig atmosfære på kontoret, noe som får meg til å slappe av før en gu.
Beste legen jeg noensinne har vært hos, kjempe fornøyd.

Føler meg alltid trygg

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Hos dr. Kasin føler jeg at jeg alltid kan være trygg, hun lytter til mine problemer og er svært dyktig med det hun driver med. Jeg får en god hjemfølese når jeg er på kontoret hennes. Under undersøkelsen forklarer hun hva hun driver med og spør alltid underveis hvordan jeg har det! Jeg kan absolutt anbefale henne på det sterkeste! Makan til dyktig gynekolog