Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad
Tlf: 69 30 17 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Urenslige lokaler, får ikke den hjelpen man ønsker

Var hos Dr.Kasin.
Legen og kontoret virket urenslig og rotete. Dårlig førsteinntrykk. Legen var hyggelig, men lite villig til å hjelpe meg i forhold til mine plager. Jeg går ikke hit igjen.

Stiller opp,dyktig,flink,kunnskapsrik!

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Har gått hos dr.kasin i ca 4 år i forbindelse med ivf. Hun er en fantastisk dyktig lege med mye kunnskap,erfaring,er profesjonell,stiller og ordner opp når det behøves!
Anbefales virkelig!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Hun er en fantastisk lege og person som virkelig lytter og ønsker å hjelpe. Jeg er så heldig at etter flere dårlige opplevelser hos andre gynekologer møtes jeg Dr.Theresia. Absolutt den beste gynekologen jeg har vært hos i mitt liv. Hun er der helt tydelig for deg som pasient først og fremst, og oppleves mye mer personlig enn noen andre leger jeg har møtt. Anbefales på det varmeste!

Veldig profesjonell

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Dyktig, flink med pasienten, rask.
Føler deg ikke ukomfortabel, noe som er viktig i slike situasjoner.

Anbefales

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Hadde Theresia igjennom min lange ferd for å bli gravid. Hadde ikke gått uten hennes hjelp, og hun er utrolig sympatisk og flink. Ble så glad på mine vegne når det endelig gikk og fulgte meg opp nøye igjennom hele svangerskapet. Fikk time på dagen når jeg var bekymret, og kunne ofte komme med en gang jeg hadde tid. Anbefales virkelig videre!