Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Upsetting

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Extremely upsetting experience. To be told in the fist sentence that 'we live in Norway' for requesting to explain my situation in English is an extremely rude start. Answering the phone while I'm trying to explain my problem, then to be told that if I want treatment I should perhaps get it in England and not in Norway? I've never in my life felt so little and talked down at, as I did in this private practice. I would not recommend this doctor to anybody who doesn't feel comfortable talking about medical issues in Norwegian. I understand that not everybody speaks English, however it wasn't an issue on this occasion. I didn't feel that I've been examined thoroughly, I didn't feel confident that I should trust the diagnosis. I only felt that I've been mistreated, embarrassed, belittled, and treated like a despicable human being. I would not wish this experience on anyone. Especially not when you visit a doctor with a sensitive matter that's not easy to discuss.

Bra!

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Veldig fornøyd, gjorde en god jobb og forklarte godt underveis, hadde litt humor og var bare blid og hyggelig.

Veldig fornøyd👌

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Ser mange skriver om hygiene og hvordan hun «er» mot pasient. Jeg er meget nøye på hygiene og finner meg ikke i dårlig behandling. Gruet meg i hele går for å dra hit, pga. disse kommentarene.
Theresia Kasin er dyktig i jobben sin, hun bruker hansker og forklarer underveis.
Jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien.
Ja, hun er direkte (noen kaller det brå) men hvem vil ha en flåsete dame som gynekolog? For min del ville det vært ubehagelig og uprofesjonelt.
Neste gyn-undersøkelse ønsker jeg hos Theresia Kasin!

Trygg i faget sitt og ett flott menneske

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Flott dame med forståelse og kunnskap . Jeg blir tatt på alvor . Får kjapp time om det trengs . Jeg har bare gode erfaringer med henne. Føler meg godt ivaretatt hos Theresia, og det gjør jeg ikke mange steder . Tusen takk ❤

Forferdelig opplevelse

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Forferdelig første opplevelse hos gynekolog. Virket ikke som hun brydde seg om meg i det hele tatt. Veldig kald og hensynsløs. Det kom opp et problem, og hun var fryktelig dårlig på å kommunisere dette. Jeg måtte spørre og grave frem for å få bekreftet at dette ikke var farlig, men noe som likevel måtte gjøres noe med. Skal aldri tilbake hit igjen.