Theresia Kasin

Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Veldig fornøyd

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Jeg fikk god hjelp med alle spørsmål jeg hadde. Følte at undersøkelsen gikk bra selv om jeg gruet meg veldig. Rolig og behagelig samtale. Fortalt hva som skulle skje underveis. Positiv opplevelse og skal tilbake neste gang.

Grundig og flink

Hatt Teresa Kasin i flere år og
Kan anbefale henne på det varmeste. Hun er dyktig og kan faget sitt .
Kan ikke tenke meg noen andre

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Første gang hos Dr Karsin idag. Gruet meg veldig etter å ha lest andres vurderinger. Men jeg ble godt tatt i mot, hun var forklarende, imøtekommende og empatisk. Henne vil jeg bruke igjen!

Ikke helt topp

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Veldig rotete og rare lokaler. Følte ting ikke var på stell. Hardhendt og lite snakkesalig dame. Rotete lokale som føltes urenslig.

Upsetting

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Extremely upsetting experience. To be told in the fist sentence that 'we live in Norway' for requesting to explain my situation in English is an extremely rude start. Answering the phone while I'm trying to explain my problem, then to be told that if I want treatment I should perhaps get it in England and not in Norway? I've never in my life felt so little and talked down at, as I did in this private practice. I would not recommend this doctor to anybody who doesn't feel comfortable talking about medical issues in Norwegian. I understand that not everybody speaks English, however it wasn't an issue on this occasion. I didn't feel that I've been examined thoroughly, I didn't feel confident that I should trust the diagnosis. I only felt that I've been mistreated, embarrassed, belittled, and treated like a despicable human being. I would not wish this experience on anyone. Especially not when you visit a doctor with a sensitive matter that's not easy to discuss.