Theresia Kasin

Telefonnummer69 30 17 3069 30 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bryggerivn. 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Theresia Kasin

Hold dere langt unna

Forferdelig opplevelse.
Urenslig og rotete kontor. Legen bruker ikke hanser under undersøkelsen eller vasker seg etter. Satt seg rett på PCen og skrev på den mens hun drakk kaffe.
Var en overfylt søppelbøtte med flere bomulls dotter med blod på fra tidligere pasienter. Veldig urenslig, ble kvalm av å være der.
Legen er ikke hyggelig eller kundevennlig i det hele tatt. Sur, irritert og frekk. Smakløst.
Anbefaler ingen å prøve denne gynekologen.

Handlekraftig og profesjonell

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Har vært hos Dr Kasin to ganger til undersøkelse, og kan ikke si annet enn at hun er en dyktig og profesjonell gynekolog. Hun mottok meg på dagen begge ganger og fulgte tett opp. Tvang sykehuset til å ta meg imot ved en akutt situasjon, som sykehuset selv mente ikke var så akutt. Liker at hun er handlekraftig og tar tak i ting med det samme. Og er veldig behagelig på pris, kommer absolutt tilbake til henne.

Kyndig veilledning

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Jeg har hatt tre undersøkelser hos Theresia og jeg synes hun er en trygg og løsningsorientert spesialist, som vet hva hun snakker om. Dyktig og hyggelig dame!

Oppgitt og lei

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Lite lyttende og noe nedverdigende måte å snakke på. Følelsen man sitter igjen med er lite empati og jeg hadde flere spørsmål da jeg dro enn da jeg kom. Jeg fikk heller ingen 100% konklusjon med hva som var galt og en heller dårlig løsning jeg ikke ønsker å publisere offentlig. Det ble heller ikke tilbudt tørkepapir/truseinnlegg etter undersøkelse og det virket rett og slett som om hun var oppgitt og lei under hele besøket. Jeg betaler heller volvat neste gang!

Ufølsom

Lege: Theresia Kasin Skrevet

Gikk dit for en celleprøve og en samtale om Endometriose.
Under undersøkelsen stilte hun meg upassende spørsmål og med antydninger som ikke hører noe sted hjemme. Klarer også å si under undersøkelsen "oi, dette ser ikke bra ut".

Som ung kvinne blir man engstelig og lurer på hva som skjer ettersom hun antyder til noe som ikke er bra. Får bare beskjed om at "hvis det er krise, så ringer de deg" og at jeg bare må vente 6 uker på svar.

Hun var ikke intressert i å informere meg på noen måte og jeg måtte selv stille alle spørsmål uten å få noen gode svar eller oppfølgning.
Hun fortale meg også at jeg sikkert ikke har Endometriose ettersom hun ikke så noe på ultralyden. Man kan ikke se Endometriose på ultralyd og dette burde hun vite.

Anbefaler ingen å dra til, spesielt unge kvinner som trenger støtte og gode råd.

Fire uker senere fikk jeg bare en melding på mobilen, om at jeg har et virus. Ingen informasjon om hvordan type virus og når jeg ringte for å spørre og for å avlyse neste time, så hadde de tatt ferie.
Useriøst.