Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Hun er en fantastisk lege og person som virkelig lytter og ønsker å hjelpe. Jeg er så heldig at etter flere dårlige opplevelser hos andre gynekologer møtes jeg Dr.Theresia. Absolutt den beste gynekologen jeg har vært hos i mitt liv. Hun er der helt tydelig for deg som pasient først og fremst, og oppleves mye mer personlig enn noen andre leger jeg har møtt. Anbefales på det varmeste!

Veldig profesjonell

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Dyktig, flink med pasienten, rask.
Føler deg ikke ukomfortabel, noe som er viktig i slike situasjoner.

Anbefales

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Hadde Theresia igjennom min lange ferd for å bli gravid. Hadde ikke gått uten hennes hjelp, og hun er utrolig sympatisk og flink. Ble så glad på mine vegne når det endelig gikk og fulgte meg opp nøye igjennom hele svangerskapet. Fikk time på dagen når jeg var bekymret, og kunne ofte komme med en gang jeg hadde tid. Anbefales virkelig videre!

Fantastisk!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Hun fulgte meg opp gjennom mitt første svangerskap. Veldig tålmodig, vennlig, rolig, profesjonell og behagelig person!

Det var et høyrisiko svangerskap og jeg fikk time på dagen hver gang noe var i veien!

Helt helt fantastisk!

Best på alle måter!

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Dr. Kasin er både veldig dyktig når det kommer til det profesjonelle aspektet og en veldig sympatisk person.
Hun lyttet virkelig til det jeg hadde å si, var forståelsesfull og tok seg god tid. Undersøkelsene ble utført fort og verdig.

Hun henviste meg i tillegg videre til en annen spesialist for noe hun mente var bekymringsverdig. Hun bryr seg med andre ord om det hele bildet og tar gjerne det ekstra steget for pasientens beste.

Alle på kontoret er imøtekommende og hyggelige og det er lett å komme igjennom på telefon.