Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Følte meg veldig ivaretatt. Klar, tydelig og effektiv. Genuint opptatt av kvinnehelse! Tok mine overgangsalderplager på alvor og tok seg tid til å forklare på en forståelig måte.

IKKE kom hit

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Synes det er leit og ubehagelig å skrive en «klage», men ønsker å gjøre det da konsultasjon hos legen var en svært dårlig opplevelse. For det første anerkjenner eller hilser hun knapt på meg da jeg kommer inn. Stolen som man sitter på er langt unna der henne sitter, noe som skaper en avstand i seg selv. Lokalene var rotete og opplevdes uhygieniske. Fikk heller ikke noe til å dekke til med under selve undersøkelsen. Følte meg liten, skamfull og usett som pasient av legen da hennes væremåte tilsa at hun ikke var interessert i deg gjennom å være kort i kommentaren, mer fokus på hva som skal skrives på dataen og rett og slett uheldige kommentarer som gav meg en dårlig opplevelse med henne. Ønsker absolutt ikke å dra dit igjen!

Uverdig

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Var til gynekologisk undersøkelse hod Dr Kasin. Svært kort, ingen beroligende ord. Ingen spørsmål rundt erfaring ellers eventuelt ubehag rundt tiden undersøkelser Kontoret var kaldt og ukoselig. Ingen duk for å dekke når jeg satt opp i stolen. Knapp i samtalen. En anne lege var der, ingen forvarsel.
Spurte ikke etterpå om det gikk bra. Ville helst ha meg ut.
Likegyldig
Ikke grei opplevelse. Kunne like gjerne gått til fastlegen

Veldig fornøyd

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Jeg fikk god hjelp med alle spørsmål jeg hadde. Følte at undersøkelsen gikk bra selv om jeg gruet meg veldig. Rolig og behagelig samtale. Fortalt hva som skulle skje underveis. Positiv opplevelse og skal tilbake neste gang.

Grundig og flink

Hatt Teresa Kasin i flere år og
Kan anbefale henne på det varmeste. Hun er dyktig og kan faget sitt .
Kan ikke tenke meg noen andre