Åmot Legesenter DA

Telefonnummer32 78 33 0032 78 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stadionveien 4 3340 Åmot

Siste vurderinger av Åmot Legesenter DA

Fantastisk bra og god lege. God

Lege: Gritta Windt Skrevet

Kan ikke få gitt nok ros til Gritta! Fantastisk flink dame! Selv som utflytter dra bygda reiser jeg 45 min for å beholde henne. Hu vet hva hu driver med og jeg døler meg veldig trygg på hennes arbeid. Takk for all hjelpen.

Beste lege jeg har hatt

Lege: Ali Raza Skrevet

Han er blid, hyggelig og omsorgsfull og gir meg rimelig god tid. Han er ekstremt godt oppdatert på nye legemidler og satte meg en gang på noe som sykehuslegene på Ringerike ikke hadde hørt om, men som i dag er i allmenn bruk. Han har en saklig og objektiv tone, og er flink til å forklare min sykdom, gi gode råd og sykdomsinnsikt. Han gir fort henvisning videre, særlig hvis jeg uttrykker bekymring. Han har et slags "radarøye" som ser tvers igjennom, og egner seg ikke for hypokondere som hovedsakelig lider av selvmedlidenhet.

Gritta er den beste

Lege: Gritta Windt Skrevet

Kan ikke få fullrost Gritta. Hun lytter og undersøker og tar ingen ting for gitt. Følger opp hele tiden 100%. Kan ikke få noen bedre lege :-) Er så glad jeg fikk deg som fastlege !!!!!!!!!!!!

En god lege

Lege: Ali Raza Skrevet

Kjempe god lege! Tar seg ordentlig tid til pasientene,og tar deg på alvor. Viser at han bryr seg!!!!

En lytter til sine pasienter

Lege: Kristoffer Solumshengslet Skrevet

Veldig glad i å ha den legen. Er en lege som følger opp sine pasienter og bruker dn tiden d tar for hver enkelt pasiente trenger.