Kristoffer Solumshengslet

Stadionveien 4 3340 Åmot
Tlf: 32 78 33 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristoffer Solumshengslet er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Kristoffer Solumshengslet

En lytter til sine pasienter

Veldig glad i å ha den legen. Er en lege som følger opp sine pasienter og bruker dn tiden d tar for hver enkelt pasiente trenger.

Den beste legen jeg har hatt

Meget behagelig å ha time til denne legen. Du blir mottatt på en rolig ig vennlig måte. Ter seg god tid selv om det ofte sitter mange å venter. Nøye med å ta prøver og innformere om resultat.

Bra

Bra fastlege, god lytter og man opplever at han forstår. Fremstår som omsorgsfull. Henviser videre når det er behov for det.

Forståelsesfull

Jeg syns denne legen er en lege som lytter til det du har og si og er veldig forståelsesfull ovenfor meg og hva mine problem har vert. Alltid like i møterommene og man føler at man blir tatt vare på og hørt. Gjør en utrolig god jobb, og ser på pasienten som en helhet. Veldig fornøyd!

Lytter og tar seg god tid

Han er flink, god samtaler og tar deg på alvor. Han tar seg god tid...ofte for god tid, så d blir litt venting på venterommet.

Den eneste legen jeg har hatt som forstår seg både på angst, stress + det medisinske.

Fantastisk

blir tatt på alvor og får den hjelpen jeg trenger, har virkelig hjulpet meg med mitt ørebarn!

Supert!

Endelig en lege som har tid til å lytte, og som ikke overlumper deg med en gang du åpner munnen. God til å veilede og tar problemet på alvor. Kjempefornøyd! :)

så langt en av de beste legene jeg har hatt.

Kjempefornøyd jeg, har alltid god tid og behagelig og kommunisere med.

Han lytter!

Av praktiske årsaker byttet jeg fastlege. Jeg har ikke tidligere visst at en lege kan LYTTE og være interessert i det jeg forteller. Jeg er ikke så ofte på legebesøk, men når jeg må dit er det virkelig godt å føle at jeg blir tatt på alvor.

USIKKER?

Virker litt usikker, må søke råd til de andre på legekontoret. Men sender til spesialist hvit han ikke finner ut av det. Hører på hva du har å si. Litt vimsete.er som regel veldig forsinket........

Grei nok

Han virker usikker. Må ofte spørre de andre legene på senteret om råd. Sender ofte videre til spesialister. Det er jo både pos og negativ det a. Veldig laaaang ventetid. Ca 30 til 60 minutter. Uansett når på dagen. Hvis du skal til oppfølgingtime om f eks 4 uker, husker han ikke hva som ble avtalt at skulle skje da..... Litt vimsete kanskje.

Tok min bekymring ikke på alvor

Går ikke ofte til legen, men når jeg ber om råd ønsker jeg å få det. Her følte jeg meg avvist med "kulen og smertene i brystet er nok ikke alvorlig. Jeg tror ikke du trenger videre utredning. Ikke tenk mer på det". Følte ikke at jeg fikk hjelp av denne legen, hverken til å forstå hvorfor jeg ikke trengte å bekymre meg eller hvorfor det ikke skulle sjekkes videre. Fikk bedre hjelp/råd av en annen lege (privat) som jeg søkte hjelp hos senere.

Super lege

Dette er en lege som ser deg, og tar deg på alvor. Han virker grundig, og han er hyggelig. Opplever at han er genuint interessert i å hjelpe, og det føles trygt. Han følger ikke ønskene til pasienten blindt, men han lytter til hva du har på hjertet. Han kan gjerne komme med andre forslag, men har da en god begrunnelse.
Man må gjerne vente en tid på komme inn, men det er det verdt!

Endelig en god lege (som er tilgjengelig) i bygda. Håper han blir her lenge!