Kristoffer Solumshengslet

Åmot Legesenter DA

2010

Åmot Legesenter DA Telefonnummer32 78 33 0032 78 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stadionveien 4 3340 Åmot
Kristoffer Solumshengslet er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Kristoffer Solumshengslet

En lytter til sine pasienter

Veldig glad i å ha den legen. Er en lege som følger opp sine pasienter og bruker dn tiden d tar for hver enkelt pasiente trenger.

Den beste legen jeg har hatt

Meget behagelig å ha time til denne legen. Du blir mottatt på en rolig ig vennlig måte. Ter seg god tid selv om det ofte sitter mange å venter. Nøye med å ta prøver og innformere om resultat.

Bra

Bra fastlege, god lytter og man opplever at han forstår. Fremstår som omsorgsfull. Henviser videre når det er behov for det.

Forståelsesfull

Jeg syns denne legen er en lege som lytter til det du har og si og er veldig forståelsesfull ovenfor meg og hva mine problem har vert. Alltid like i møterommene og man føler at man blir tatt vare på og hørt. Gjør en utrolig god jobb, og ser på pasienten som en helhet. Veldig fornøyd!

Lytter og tar seg god tid

Han er flink, god samtaler og tar deg på alvor. Han tar seg god tid...ofte for god tid, så d blir litt venting på venterommet.

Den eneste legen jeg har hatt som forstår seg både på angst, stress + det medisinske.