Gritta Windt

Åmot Legesenter DA

1999

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Åmot Legesenter DA
Stadionveien 4 3340 Åmot
Tlf: 32 78 33 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gritta Windt er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Gritta Windt

Gritta er den beste

Kan ikke få fullrost Gritta. Hun lytter og undersøker og tar ingen ting for gitt. Følger opp hele tiden 100%. Kan ikke få noen bedre lege :-) Er så glad jeg fikk deg som fastlege !!!!!!!!!!!!

Den beste jeg har hatt

HUN LYTTER ,FØLER HUN TAR MEG PÅ ALVOR. TAR SEG TID OG JEG SYNTES HUN ER NØYE. KAN JO OGSÅ RINGE OG FÅ PRATE MED HENNE, FLIN TIL OG UNDERSØE OG TAR PRØVER.

Meget dyktig lege

Gritta er den typen lege som lytter godt til hva jeg har å fortelle, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor til enhver tid. Hun er et behagelig og empatisk vesen. Jeg vil rette en takk for at jeg får lov til å være en av hennes pasienter.

Utrolig dyktig lege

Som fastlege er hun svært pliktoppfyllende og viser seg interessert i sine pasienter. Flink til å følge opp og meget nøye i det arbeidet hun gjør.

Veldig dyktig faglig ser pasienten

Den beste fastlegen jeg / vi har hatt . Utrolig dyktig . Tar pasienten på alvor. Flink til å lytte . Gir positiv omtale om henne til alle jeg kjenner .

Fantastisk lege!

En empatisk, interessert og dyktig lege. Jeg føler meg ivaretatt, hun er rask til å ordne ting og følge opp, og hun går utover det jeg har av forventninger til min fastlege.

Dyktig, empatisk og imøtekommende.

Har hatt Gritta som lege i mange år nå både for meg og barna mine. Er kjempefornøyd med hvordan vi alltid blir tatt på alvor og at hun lytter og er oppriktig interessert i hva jeg har å si. Hun er en lege jeg snakker varmt om til andre og anbefaler henne på det sterkeste!

beste legen jeg har hatt.

det er ikke mye å si , Hun er beste legen jeg har hatt. ..

Den beste legen...

Har hatt flere leger som fastlege, og Gritta Windt er den beste. Hun er empatisk og nøye i sitt arbeid. Om hun mener det er nødvendig sender hun meg videre til oppfølging eller utredning. Hun er en lege som gir av seg selv, og i tillegg var det godt å endelig komme til en kvinnelig lege. Hun er rett og slett profesjonell i jobben sin, og jeg har ikke noe negativt å si om henne.

Svært dyktig lege

Hun har etter min erfaring svært stor kunnskap i både fysisk og psykisk helse. Er hun i den minste tvil, så henviser hun deg videre. Hun har tid, sitter ikke foran skjermen fra du kommer til du går. Sjelden noe særlige forsinkelser. Min beste lege så langt.

Verdens beste lege.

Denne legen tar deg på alvor. Sender deg til eksperter ved behov. Gir meget god oppfølging uansett årsak. Så lenge jeg har denne legen føler jeg meg trygg på å få hjelp hvis jeg trenger det. Rolig og venlig. Dyktig.

meget hyggelig lege

En omsorgsfull og god lege som undersøker grundig og viser forståelse for sine pasienter. Er opptatt av deg som pasient og du føler deg godt ivaretatt.