Gritta Windt

Åmot Legesenter DA

1999

Åmot Legesenter DA Telefonnummer32 78 33 0032 78 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stadionveien 4 3340 Åmot
Gritta Windt er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Gritta Windt

Fantastisk bra og god lege. God

Kan ikke få gitt nok ros til Gritta! Fantastisk flink dame! Selv som utflytter dra bygda reiser jeg 45 min for å beholde henne. Hu vet hva hu driver med og jeg døler meg veldig trygg på hennes arbeid. Takk for all hjelpen.

Gritta er den beste

Kan ikke få fullrost Gritta. Hun lytter og undersøker og tar ingen ting for gitt. Følger opp hele tiden 100%. Kan ikke få noen bedre lege :-) Er så glad jeg fikk deg som fastlege !!!!!!!!!!!!

Den beste jeg har hatt

HUN LYTTER ,FØLER HUN TAR MEG PÅ ALVOR. TAR SEG TID OG JEG SYNTES HUN ER NØYE. KAN JO OGSÅ RINGE OG FÅ PRATE MED HENNE, FLIN TIL OG UNDERSØE OG TAR PRØVER.

Meget dyktig lege

Gritta er den typen lege som lytter godt til hva jeg har å fortelle, og jeg føler at jeg blir tatt på alvor til enhver tid. Hun er et behagelig og empatisk vesen. Jeg vil rette en takk for at jeg får lov til å være en av hennes pasienter.

Utrolig dyktig lege

Som fastlege er hun svært pliktoppfyllende og viser seg interessert i sine pasienter. Flink til å følge opp og meget nøye i det arbeidet hun gjør.