Åmot Legesenter DA

Stadionveien 4 3340 Åmot

Siste vurderinger av behandlere ved Åmot Legesenter DA

suveren lege

Lege: Ali Raza Skrevet

har humor og er kjempegrei, kjempeflink, er nøye og hører hva DU STER.

Tok min bekymring ikke på alvor

Lege: Kristoffer Solumshengslet Skrevet

Går ikke ofte til legen, men når jeg ber om råd ønsker jeg å få det. Her følte jeg meg avvist med "kulen og smertene i brystet er nok ikke alvorlig. Jeg tror ikke du trenger videre utredning. Ikke tenk mer på det". Følte ikke at jeg fikk hjelp av denne legen, hverken til å forstå hvorfor jeg ikke trengte å bekymre meg eller hvorfor det ikke skulle sjekkes videre. Fikk bedre hjelp/råd av en annen lege (privat) som jeg søkte hjelp hos senere.

Den beste legen...

Lege: Gritta Windt Skrevet

Har hatt flere leger som fastlege, og Gritta Windt er den beste. Hun er empatisk og nøye i sitt arbeid. Om hun mener det er nødvendig sender hun meg videre til oppfølging eller utredning. Hun er en lege som gir av seg selv, og i tillegg var det godt å endelig komme til en kvinnelig lege. Hun er rett og slett profesjonell i jobben sin, og jeg har ikke noe negativt å si om henne.

Super lege

Lege: Kristoffer Solumshengslet Skrevet

Dette er en lege som ser deg, og tar deg på alvor. Han virker grundig, og han er hyggelig. Opplever at han er genuint interessert i å hjelpe, og det føles trygt. Han følger ikke ønskene til pasienten blindt, men han lytter til hva du har på hjertet. Han kan gjerne komme med andre forslag, men har da en god begrunnelse.
Man må gjerne vente en tid på komme inn, men det er det verdt!

Endelig en god lege (som er tilgjengelig) i bygda. Håper han blir her lenge!

Svært dyktig lege

Lege: Gritta Windt Skrevet

Hun har etter min erfaring svært stor kunnskap i både fysisk og psykisk helse. Er hun i den minste tvil, så henviser hun deg videre. Hun har tid, sitter ikke foran skjermen fra du kommer til du går. Sjelden noe særlige forsinkelser. Min beste lege så langt.