Volvat Hamar

Vangsveien 121 2318 Hamar

Siste vurderinger av Volvat Hamar

Anbefales på det varmeste

Lege: Teresia Ann-Cathrine Marton Skrevet

Jeg har sterk angst for gyn undersøkelser, men det har aldri før gått så greit som da jeg var her. En utrolig trygg, empatisk og profesjonell gynekolog som tar seg god tid, er forståelsesfull og forsiktig. Følte meg så trygg og godt ivaretatt. Anbefales på det varmeste.

Forståelsesfull

Lege: Linda Cecilie Karlsen Skrevet

Veldig fornøyd med Linda, lytter og har forståelse når du forteller om plager. Er forsiktig og forklarer alltid hva hun gjør og ser.
Gjør så du klarer å slappe av, selv om det kan være vanskelig i en slik situasjon.
Kan virke som hun har litt dårlig tid, men kan også være fordi hun snakker litt fort med mye (bra) informasjon.

Fantastisk!

Lege: Ola Nordby Skrevet

Empatisk og kunnskapsrik. Han ser helhet og er opptatt av å hjelpe og finne den beste løsningen for pasienten. Anbefales på det sterkeste!

Behagelig og lyttende.

Lege: Arnfinn Pedersen Skrevet

Opplevde denne legen som meget dyktig og trygg i sitt fag. Klar tale, direkte og svarte godt på alle spørsmål. Min mann fikk behandling for et vondt kne, og etter 3 mndr. med konstante smerter, er han nå helt smertefri, dagen etter behandling! En super lege med tydelig bred erfaring, og en mester med sprøyten! Lo av meg, da jeg var mer redd sprøyta enn min mann. Vi anbefaler denne legen på det varmeste!

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Teresia Ann-Cathrine Marton Skrevet

Dette er gynekologen jeg vender tilbake til. Får meg til å føle meg trygg og avslappet, og praten går løst mens undersøkelsen pågår. Nøye og løsningsorientert. Får virkelig følelsen av å være ivaretatt. Kan anbefales på det varmeste!