Volvat Hamar

Vangsveien 121 2318 Hamar

Siste vurderinger av Volvat Hamar

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Teresia Ann-Cathrine Marton Skrevet

Dette er gynekologen jeg vender tilbake til. Får meg til å føle meg trygg og avslappet, og praten går løst mens undersøkelsen pågår. Nøye og løsningsorientert. Får virkelig følelsen av å være ivaretatt. Kan anbefales på det varmeste!

Rett på sak, faglig dyktig. God til å lytte

Lege: Arnfinn Pedersen Skrevet

Fikk veiledning angående operasjon av albue (ulnaris nerve i klem). Han var analytisk og nyansert. Virket faglig dyktig og kastet ikke bort tid på småprat. Samtidig tok han seg god tid til å diskutere problemstillingen og ulike løsninger, fordeler ulemper etc. Fikk ærlige svar og følte han lyttet til mine behov og ønsker også. Kan anbefales

Profesjonell og omsorgsfull

Lege: Linda Cecilie Karlsen Skrevet

Ufattelig god behandling, veldig fornøyd med første time og deretter oppfølgingstimer. Kort ventetid for å få time.

Varm og kompetent

Lege: Linda Cecilie Karlsen Skrevet

Linda har stålkontroll på fagområdet sitt, og jeg opplever henne som varm, interessert og empatisk. Det er godt å være hos henne, og hun møter meg med et smil i døren. Hun lytter trofast til hva enn jeg har av problemstillinger, og tar meg seriøst.
Jeg er veldig fornøyd med Linda, og anbefaler henne alltid videre.

Lite empatisk og meget arrogant

Lege: Linda Cecilie Karlsen Skrevet

Lite empatisk og meget arrogant lege, sier hun skal ringe men skjer ikke og når det skjer etter flere telefoner så er hun arrogant og lite empatisk, å snakker som at du er til brydderi. Ikke hyggelig på konsultasjonen heller, veldig dårlig på prevensjon blant annet.