Gro Andrea Nyland

Tollbodgaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Gro Andrea Nyland

Irritabel

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Jeg har akkurat samme inntrykk som jeg ser en annen skriver her. Irritabel, fikk meg til å føle meg veldig liten når jeg spurte om ting. Som om jeg burde vite svaret selv. Dette er ikke bra å behandle sårbare pasienter slik. Etter mange år hos henne så bytter jeg nå pga denne episoden jeg hadde hos henne sist.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Dårlig tid, lite informasjon, virket irritert og fikk alle spørsmål til å virke dumme. Første gang jeg har satt igjen med denne dårlige opplevelsen etter en gynekolog time.

Perfekt

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Ble møtt med akkurat det jeg trengte da jeg kom på time. Hun var på tiden, imøtekommende, omsorgsfull og profesjonell, effektiv, faglig dyktig, fin å snakke med og fine fasiliteter. Anbefales!

Dyktig gynekolog

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Dr. Nyland er svært dyktig, og ikke minst oppdatert. Hun er varsom både under undersøkelser, og måten hun snakker med pasienter om intime problemer på. Fikk ypperlig oppfølging av henne.

Beste gynekolog jeg har vært hos

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

En lege som jeg ikke er engstelig å gå til. Ikke pinlig å snakke med henne om intime ting. Veldig greie lokaler med eget bad og garderobe inne på legekontoret. Diskret og greit.