Gro Andrea Nyland

Tollbodgaten 1 4836 Arendal

Siste vurderinger av Gro Andrea Nyland

Dårlig

Aldri vært hos henne…
Men jeg fikk henvisning fra sykehuset fordi de ikke hadde kapasitet, legen anbefalt henne og sa det ikke var noe problem å få time vist jeg ringte dit. Så jeg tok kontakt via telefon. Møtte ei sur dame i andre enda, som småfrekk og kvast sa at «ho vill se henvisninga de først»! Ok greit. Fikk beskjed om å legge den i postkassen dems så ville de ta kontakt når de hadde mottat den for å sette opp en time. Jeg har fremdeles ikke hørt noen ting etter godt over en måned senere. Å når jeg ringer nå så er det ikke svar å få.. omfatter hele systemet dems litt for useriøst.

Informativ og kunnskapsrik

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Har gått hos dr Nyland i flere år nå, og blir innkalt en gang i året.
Alt er ryddig og greit.
Hun forklarer hva hun gjør, forenkler begrep om hva jeg evt "feiler", og kommer med alternative valg til løsninger.
Hun gjør det jeg forventer - og er lege.
Jeg anbefaler på det varmeste.

Fantastisk!

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Jeg har gruet meg i mange år til min første time for sjekk nedentil, valgte derfor Gro! Hun var varm og imøtekommende. Hun hadde lest og var godt forberedt. Hun var rolig, blid og behagelig. Hun viste meg til badet hun har inne på kontoret sitt, der fikk jeg skifte bak lukket dør. Hun tilbyr håndkle så man kan dekke seg til å ha på fanget under undersøkelsen. Alt utstyret var varmet. Hun forklarer alt hun gjør underveis og hvordan det kommer til å føles. I tillegg så kommenterer hun hvordan ting ser ut underveis. Etter undersøkelsen blir man sendt tilbake på badet hvor det er toalett, bind, tamponger og kluter til å evt vaske seg. Hun gjorde en dårlig opplevelse så bra som den overhode kan bli! Følte meg heller ikke hastet ut av kontoret noe som var deilig.

Irritabel

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Jeg har akkurat samme inntrykk som jeg ser en annen skriver her. Irritabel, fikk meg til å føle meg veldig liten når jeg spurte om ting. Som om jeg burde vite svaret selv. Dette er ikke bra å behandle sårbare pasienter slik. Etter mange år hos henne så bytter jeg nå pga denne episoden jeg hadde hos henne sist.

Ubehagelig opplevelse

Lege: Gro Andrea Nyland Skrevet

Dårlig tid, lite informasjon, virket irritert og fikk alle spørsmål til å virke dumme. Første gang jeg har satt igjen med denne dårlige opplevelsen etter en gynekolog time.