Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Ok behandling

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Hun tok behandlingen litt for raskt og stresset meg som pasient. Ga inntryk av at hun prøvde å avslutte timen min så fort som mulig.

Behagelig og profesjonell

Lege: Erik Færø Skrevet

Svært behagelig gynekolog. Flink til å fortelle underveis hva han gjør og hva han ser. Veldig effektiv uten at det går på bekostning av noe annet.

Fantastisk flink og forståelsesfull!

Lege: Erik Færø Skrevet

Fantastisk fyr som lytter til pasientene sine, er forsiktig og nøye ved undersøkelse (både gynekologisk og med ultralyd) og forklarer hva han gjør ig ser underveis. Veldig forståelsesfull, spesielt når pasienten har smerteproblematikk. Virker til å ha god kunnskap om endometriose og adenomyose.

Kunnskapsrik, ivaretakende og trygg!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Offerdal er dyktig både med hensyn til undersøkelser, kunnskapsformidling og mellommenneskelig kontakt. Det er lett å få hjelp, og lett å dele det man trenger å dele på. Man blir både tatt på alvor, men også realitetsorientert på en ivaretakende måte dersom det er nødvendig. Jeg anbefaler Offerdal til alle jeg kjenner, og er helt trygg på at både ung, middelaldrende og aldrende kvinner vil oppleve god og trygg behandling og hjelp av henne.

Profesjonell og effektiv!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg som er nervøs og redd for å dra til gynekolog kan virkelig anbefale Kristin på det sterkeste! Effektiv å trygg! Aldri hatt en bedre gynekologiskundersøkelse før. Satte inn spiral å det hele var over på noen sekunder.