Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Aldri følt meg mer utilpass

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Min opplevelse hos Dr. Offerdal var ikke god. Jeg følte jeg ikke ble tatt på alvor og opplevde henne som stresset. Jeg fikk ikke forklart hvorfor jeg var der selv, og det gikk veldig kort tid før undersøkelsen var startet. Dr. Offerdal var hardhendt og prøvde overhode ikke å gjøre noe for at jeg skulle føle meg tilpass i situasjonen. Hun var krass og lite forklarende. Har aldri hatt en dårligere følelse når jeg har dratt fra et legekontor. Satt igjen i flere dager med spm som jeg ikke hadde fått svar på.

Travel, brå og lite empatisk

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var hos henne for å sette inn spiral. Hun er hardhendt under innsettelsen og jeg blir kastet ut av kontoret umiddelbart etterpå selv om jeg omtrent besvimer av blodtrykksfall og hadde store smerter. Den stakkars resepsjonisten tok seg heldigvis av meg! Vil ikke anbefale Offerdal.

Flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

En lege som er flink i det hun gjør, gir gode råd og vil ditt beste. Jeg er ganske sensitiv på når folk har dårlig tid og virket stresset, men jeg synes ikke dette var tilfellet, men at hun bare var effektiv. Rask å forklare og selve undersøkelsen var enkel og grei. Hun har også humor der det trengs, som jeg synes er viktig. Fornøyd!

Direkte, opplyst, humoristisk

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Svært fornøyd med mine besøk hos henne. Svært direkte og ærlig, men også åpen, blid og forståelsesfull. Har utelukkende positive erfaringer med henne. Hun jatter ikke med, og kaller en spade for en spade. Og hvorfor ikke?

Hyggelig og flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var litt betenkt etter å ha lest andre sin anmeldelser her inne. Men ble svært positivt overrasket. Jeg syntes hun var både hyggelig, proff og flink.