Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Hyggelig og flink

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var litt betenkt etter å ha lest andre sin anmeldelser her inne. Men ble svært positivt overrasket. Jeg syntes hun var både hyggelig, proff og flink.

Effektiv og hyggelig!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Var veldig nervøs for timen hos Kristin, men ultralyden og undersøkelsen gikk både fort og smertefritt! Jeg sa ifra på forhånd at sist GU jeg hadde var smertefullt og ukomfortabelt, dette viste hun full forståelse for! Hun forklarte alt hun gjorde og så, så jeg følte meg forstått og kunne dra derfra strålende fornøyd!

Dårlig tid

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Hun hadde altfor dårlig tid og jeg fikk ikke noe ordentlig svar på spørsmålene mine. Timen varte i 15 minutter, medregnet gynekologisk undersøkelse!
Siste gang jeg drar dit.

Fort ferdig og smertefritt!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Jeg var svært godt fornøyd med dr. Offerdal. På under 10 minutter hadde vi pratet, undersøkt med ultralyd etter evt sykdom og skiftet spiral. Helt smertefritt!!

Forferdelig!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Min første gang hos gynekolog, ble henvist av legen på grunn av sterke menstruasjonssmerter. Grudde meg veldig på forhånd. Var litt forkjølet den dagen, noe som resulterte i at denne Kristin nektet å ta meg i hånden da jeg kom. Hun gjorde et elendig førsteinntrykk. Videre opplevde jeg henne som svært krass, nedlatende, ufin og rett og slett ekkel! Hun mente dessuten etter en 2 minutter lang samtale at det ikke var noe vits i å undersøke meg fordi jeg var jomfru, og at jeg heller måtte komme tilbake når jeg hadde fått meg kjæreste. Måtte likevel betale full pris. Skal aldri tilbake! Unngå denne gynekologen!