Trondheimsgynekologene

Falkenborgveien 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheimsgynekologene

Utrivelig besøk!

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Lite villig til å høre hvorfor jeg var der. Prøvde og stille spørsmål, men hun var tydelig på at det hadde ikke hun tid til. Kommer aldri tilbake!

Svært skuffende

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Dette var mitt første besøk hos gynekologen. Hun var hektisk og uinteressert fra første stund, avviste meg flere ganger når jeg begynte å forklare vanskene mine. Konkluderte raskt og upresist, fremstod likegyldig. Gjennomførte undersøkelsen svært raskt, uten å forklare underveis eller forsikre seg om at det ble en grei opplevelse for meg. Jeg vil råde legen til å minne seg selv om at GU ikke er en triviell undersøkelse for kvinner flest, noe som gjør det ekstra viktig at kommunikasjonen der og da er på plass. Pluss for varm og hyggelig kontordame.

Misfornøyd

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Ble vurdert ut i fra hva legen og andre hadde skrevet som jeg hadde plager med, fikk beskjed om at det ikke var noe unormalt og at det ikke er noe som kan gjøres før hun i det hele tatt tok en undersøkelse av meg. Fikk henvisning av legen til en annen gynekolog istedenfor etter dette besøket. Anbefaler at gynekologen hører mer på hva personen som opplever problemene sier og selv tar en gynekologisk undersøkelse istedenfor å basere det på hva andre har skrevet.

Flink, men kort og brå undersøkelse uten noe hensyn.

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Opplever Kristin som en flink lege, hun gir råd og forteller om hva hun har observert etter undersøkelsen. Har gått jevnlig til Kristin i flere år, tatt celleprøve flere ganger, samt biopsi. Opplever at hun er veldig rask og brå under undersøkelsene sine, tar seg ikke tid for at pasienten skal slappe av eller at ting skal være behagelig, men peiser på med instrumenter og den slags. En gang rykket jeg faktisk til og sa tydelig au, uten at jeg fikk noen beklagelse eller at hun tok det roligere av den grunn.

Super gynekolog

Lege: Kristin Offerdal Skrevet

Dyktig, "to the point" og veldig hyggelig lege! Har ikke vært hos henne før, men dersom behov for gynekolog dukker opp igjen, kommer jeg definitivt tilbake!