Mjøs-Kirurgene As

Tordenskjoldsgate 13/15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøs-Kirurgene As

En dyktig og

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Vi var på tidlig ultralyd hos Ottar Rekkedal. Virket som en fin fyr! Vi fikk et veldig fint møte med vår lille i magen, takket være han.

OTTAR, MIN SUPERHELT!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Tusen ❤-lig takk for alt du har gjort for meg.Takk for di 8 årene du sto sammen med meg og kjempet mot et håpløst, arrogant og håpløst helsevesen her i innlandet. Tusen takk for at det finnes slike fantastiske personer og medmennesker som deg.Takket være deg har jeg nå fått et bedre liv. Jeg satser på at jeg nå kan stå på startstreken til birken 2021!! Tusen,tusen,tusen takk Ottar Rekkedal 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Trygg og faglig dyktig lege.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

All ros og skryt til denne fantastisk dyktige gynekologen. Forklarer og forteller underveis og med litt humor attåt klarer han å gjøre en undersøkelse som i utganspunktet er veldig ubehagelig til en ålreit opplevelse! Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har vært hos!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Dette er en flink, behagelig og nøye lege. Han brukte veldig god tid, forklarte alt han gjorde på en forståelig måte. Han tok meg seriøst, ringte til en spesialist han selv kjente for å forhøre seg med han, bare for å roe ned meg.

Absolutt verdt å anbefale.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos. Har vært på ultralyder og vanlig gynekologisk undersøkelse. Han tar seg god tid og tar deg seriøst.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.