Mjøs-Kirurgene As

Tordenskjoldsgate 13/15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøs-Kirurgene As

Trygg og faglig dyktig lege.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

All ros og skryt til denne fantastisk dyktige gynekologen. Forklarer og forteller underveis og med litt humor attåt klarer han å gjøre en undersøkelse som i utganspunktet er veldig ubehagelig til en ålreit opplevelse! Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har vært hos!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Dette er en flink, behagelig og nøye lege. Han brukte veldig god tid, forklarte alt han gjorde på en forståelig måte. Han tok meg seriøst, ringte til en spesialist han selv kjente for å forhøre seg med han, bare for å roe ned meg.

Absolutt verdt å anbefale.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos. Har vært på ultralyder og vanlig gynekologisk undersøkelse. Han tar seg god tid og tar deg seriøst.

Grundig og hyggelig

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Svært imøtekommende lege. Han får deg til å slappe av med sitt gode humør. Dyktig! Lytter til pasienten og kan sitt fag. Anbefales!

Trygg og dyktig.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos, opplevde å bli tatt godt i mot. Han forklarte alt han gjorde underveis, og var så forsiktig han kunne med meg som var litt nervøs. Verdt å betale litt ekstra for å gå til en såpass dyktig lege. Jeg fikk så god behandling, og undersøkelsen samt samtalen før og etterpå var så gjennomført bra at jeg følte meg ivaretatt hele tiden. Kommer gjerne tilbake.