Mjøskirurgene

Hans Mustads gate 31 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøskirurgene

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos. Har vært på ultralyder og vanlig gynekologisk undersøkelse. Han tar seg god tid og tar deg seriøst.

Grundig og hyggelig

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Svært imøtekommende lege. Han får deg til å slappe av med sitt gode humør. Dyktig! Lytter til pasienten og kan sitt fag. Anbefales!

Trygg og dyktig.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos, opplevde å bli tatt godt i mot. Han forklarte alt han gjorde underveis, og var så forsiktig han kunne med meg som var litt nervøs. Verdt å betale litt ekstra for å gå til en såpass dyktig lege. Jeg fikk så god behandling, og undersøkelsen samt samtalen før og etterpå var så gjennomført bra at jeg følte meg ivaretatt hele tiden. Kommer gjerne tilbake.

Meget faglig, praktisk og håndverksmessig dyktig.

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Dr. Ottar Rekkedal er en usedvanlig kunnskapsrik og omsorgsfull lege, sterkt engasjert i sitt fag. At han er grundig i sitt arbeid har jeg opplevet gang på gang.
Min erfaring er at han ser mennesket og gir en trygg oppfølging om det trengs. Ved hans hjelp gjennom en lang årrekke fikk jeg et bedre liv.

Fantastisk lege

Lege: Ottar Kåre Rekkedal Skrevet

Den beste opplevelsen jeg har hatt av en GU! Flink, hyggelig og humoristisk lege. Forklarte alt han gjorde og hvorfor. Klarte å gjøre en ubehagelig situasjon til en helt ålreit opplevelse.