Sætre Legesenter

Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av behandlere ved Sætre Legesenter

Norges Dyktigeste Almennpraktiserende lege

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Hun lytter alltid til hva du har å fortelle. Hun er handlekraftfig og vet alltid hvilke tiltak som må gjøres. Alltid blid og rolig og kan med ord vise deg at hun forstår ditt sykdimsbilde. Bare en fantastisk lege og et fantastisk menneske.

Blid og imøtekommende

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Har bare positive ting å si om Sissel. Hun er utrolig blid og tar seg god tid. Hun tar seg så god tid at hun ofte er forsinket, så det gjelder å bestille time tidlig :)

byttet

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Misliker denne legen pga flere ting.. Var hos han flere ganger på kort tid og han husket meg aldri, greit nok at han har mange pasienter, men jeg oppfatter han som veldig stresset og glemsk. Han gjorde en ekstremt dårlig jobb da han fjernet en føflekk. Jeg byttet da jeg følte behandlingen han ga meg og barna mine ikke var god nok.

Topp dame.

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Sissel er ikke alltid tilgjengelig, men når man først får time er hun gull. Imøtekommende, blid, positiv og morsom. Hun skaper en trygghet som er viktig for meg som pasient. Har opplevd noen ganger at hun har for dårlig tid og jeg ikke har følt at behovet har blitt dekket, men alt i alt ei topp dame - både som person og faglig.

En god lege.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

En lege som lytter og som jeg føler har en kunnskap og ikke er er for å henvise videre. God og enkel kommunikasjin som ikke er vanskelig å følge.
Med tanke på den lille tid som er beregnet per pasient så får man mye ut av tiden med sin lege.