Sætre Legesenter

Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av Sætre Legesenter

Flink lege, vanskelig å få tak i

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)

flink Lege

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Opplever han som lyttende og faglig dyktig. Han tar seg god tid og nøler ikke med å henvise til spesialist.

Eneste minus jeg har er ventetid for konsultasjon,denne er lang .

Anbefaler odd.

fantastisk lege

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Sissel er en fantastisk lege. Jeg har hatt henne siden 2007 og er så fornøyd at selv om jeg har flyttet så har jeg ikke byttet lege.
Hun er som oftest sein, så du må belage deg på å vente en stund. Det kan også ta en stund før du får en time
Jeg føler meg hørt når jeg kommer, og hun tar tak i ting. hun samarbeider også godt sammen med de andre som hjelper meg med helsen min