Sætre Legesenter

Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av Sætre Legesenter

Dyktig, empatisk og løsningsorientert lege

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Kan ikke få fullrost denne legen nok. Som pasient med svært krevende helse utfordringer evnet hun fra første time å analysere det jeg hadde behov for ifht diagnoser og hadde lest journalene slik at forslag til tiltak kom i første konsultasjon. Ser henne månedlig.

Hun har oppdatert kunnskap om kompleksiteten i det å være multimorbid dvs ha flere diagnoser på en gang og forstod raskt hva jeg manglet av medisinsk oppfølging hos forrige lege og det har forandret livet mitt. Jeg er evig takknemlig for rådet om å bytte til henne og anbefaler denne legen på det varmeste: Sissel H. Lingaas er lyttende, empatisk og handlekraftig. Personalet(Ikke den andre legen inkludert) ellers er flotte og varme personer som gjør det trivelig å komme dit hver gang.
Eneste minis er at telefonen er nærmest umulig å nå igjennom på.

Lyttende, tillitsvekkende, kunnskapsrik, faglig dyktig, hyggelig, blid, vennlig, tar seg god tid, tar en på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Opplever ham som en lege som tar pasientene på alvor, er genuint interessert i problemstillingen og også generelt om pasienten. Han tar seg god tid under samtalene, er vennlig og empatisk og får meg til å føle meg trygg i situasjonen. Han kan sitt fag svært godt og sier fra hvis det er noe han ikke er like kjent med. En svært god fastlege, som anbefales på det varmeste.

Meget god og tillitvekkende

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Odd viser at han bryr seg, tar seg god tid, er en god og flink lege. God til å bruke andre ressurser når han føler det er behov for det, sender deg videre og har pondus til å få deg inn raskt andre steder.
Som andre fastleger har han og legesenteret for mange pasienter og satt av for kort tid til hver, som gjør at tidsskjemaet sprekker hver gang og det blir for lang ventetid.

Flink lege, vanskelig å få tak i

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀