Sætre Legesenter

Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av Sætre Legesenter

Flink lege, vanskelig å få tak i

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Sikker målrettet og empatisk lege

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Etter mange år med Ralph som lege, kan jeg uten tvil anbefale han. Både til barn, voksne og eldre. Han bruker god tid, han er kunnskapsrik og et ekte medmenneske.

Trykk, dyktig, medfølende og oppfølgende

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Har brukt denne legen siden jeg var et lite barn. Meget dyktig og kan virkelig sitt fag. Kunne ikke tenkt meg noen annen lege enn Dr. Bogo. Anbefales på det sterkeste

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀

Umulig å få kontakt med!

Lege: Ralph Bogo Skrevet

Byttet nylig til denne fastlegen for mine to barn og min kone. Har hatt behov for legetime ved noen få anledninger. Legen har vært umulig å oppnå kontakt med, så måtte oppsøke hjelp på legevakten til slutt. Han kan være så flink som mulig men det hjelper lite. Har nå byttet til et annet legesenter.