Odd Vilhelm August Christiansen

Autorisasjon (1995)

Odd Vilhelm August Christiansen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

Imøtekommende og løsningsorientert

Odd er alltid i godt adekvat humør, lyttende, samarbeider med pasienten. Åpen for pasientens forslag og samtaler gjerne om de ulike vinklene i en problemstilling. Søkende, ikke moraliserende, støttende. Oppleves meget lett å kommunisere og samarbeide med.

Har vært kunde i 15-20 år eller deromkring

Føler meg trygg og at mine interesser er til fulle ivaretatt. En lege som snakker med deg, og ikke til deg.

Nå bør fem stjerner være uoppnåelig, men fire komma søttifem så absolutt.

Ikke ivaretatt.

Føler meg ikke ivaretatt i hele tatt.
"Fastlegen har ansvaret for at pasientene som legen har på sin liste blir utredet, diagnostisert og behandlet" står det på Helsenorge.no sine sider.

Som pasient skal jeg føle med trygg og ivaretatt. Dette gjør jeg ikke hos denne legen.

Etter å vært syk i 2 uker besøkte jeg min fastlege.
Når man kommer med et problem til legen og får en diagnose av han, og når man går ut derfra og tenker "hvordan kom han frem til dette"??!
Det ble ikke tatt en eneste blodprøve, nese/halsprøve, eller lyttet på. Hvordan da greie å diagnostisere?

Dette er for dårlig!

Vanskelig å komme i kontakt med og virker litt overflatisk i møte med meg

Oppleves som overflatisk og lite grundig og undersøkende. Brukte 2 x 20 min i telefonen uten å få kontakt. Måtte til slutt sende melding på Helse-Norge appen og da tok det 2 arbeidsdager før jeg fikk svar. Skal sies at jeg bare har bært der 1 gang, men var generelt lite imponert over det som møtte meg, både når det gjelder lokale, venteværelse, resepsjonist og lege.

En meget dyktig lege

Bruker god tid, er menneskelig og lyttende. Snill og omtenksom, faglig dyktig og nøyaktig. Hos Odd er du i trygge hender.