Odd Vilhelm August Christiansen

Sætre Legesenter

1995

Sætre Legesenter Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre
Odd Vilhelm August Christiansen er en av 6 fastleger i Hurum

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

Lyttende, tillitsvekkende, kunnskapsrik, faglig dyktig, hyggelig, blid, vennlig, tar seg god tid, tar en på alvor.

Opplever ham som en lege som tar pasientene på alvor, er genuint interessert i problemstillingen og også generelt om pasienten. Han tar seg god tid under samtalene, er vennlig og empatisk og får meg til å føle meg trygg i situasjonen. Han kan sitt fag svært godt og sier fra hvis det er noe han ikke er like kjent med. En svært god fastlege, som anbefales på det varmeste.

Meget god og tillitvekkende

Odd viser at han bryr seg, tar seg god tid, er en god og flink lege. God til å bruke andre ressurser når han føler det er behov for det, sender deg videre og har pondus til å få deg inn raskt andre steder.
Som andre fastleger har han og legesenteret for mange pasienter og satt av for kort tid til hver, som gjør at tidsskjemaet sprekker hver gang og det blir for lang ventetid.

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀

flink Lege

Opplever han som lyttende og faglig dyktig. Han tar seg god tid og nøler ikke med å henvise til spesialist.

Eneste minus jeg har er ventetid for konsultasjon,denne er lang .

Anbefaler odd.

Umulig å få tak i

Umulig å få tak pr tlf. og bestiller man time bør man sette av dagen. Har aldri kommet inn til bestilt tid, heller 1-1,5 time etter.
Hadde bestilt time og møtte opp til bestemt tid, fikk beskjed som vanlig at det vare bare å vente det var 3-4 foran meg i kø.