Odd Vilhelm August Christiansen

Tlf: 32 79 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Vilhelm August Christiansen er en av 6 fastleger i Hurum

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

flink Lege

Opplever han som lyttende og faglig dyktig. Han tar seg god tid og nøler ikke med å henvise til spesialist.

Eneste minus jeg har er ventetid for konsultasjon,denne er lang .

Anbefaler odd.

Umulig å få tak i

Umulig å få tak pr tlf. og bestiller man time bør man sette av dagen. Har aldri kommet inn til bestilt tid, heller 1-1,5 time etter.
Hadde bestilt time og møtte opp til bestemt tid, fikk beskjed som vanlig at det vare bare å vente det var 3-4 foran meg i kø.

Veldig dyktig og omsorgsfull lege

Dyktig lege som har møtt meg på en hyggelig måte. Han tar seg tid til meg som pasient, og stiller de riktige spørsmålene uten å forhaste seg. Anbefaler Odd på det varmeste

Flink/bra

Rask til og ta avgjørelser om eventuelt videresendelse til spesialister eller sykehus.

Ikke bra

Jeg søgte lege på grunn af ryggsmerter. 3 uger etter ble røntgenbilder endelig tatt. Dernest ventet jeg 3 uker på at Kristiansen skulle ringe med ekspert uttalelsen, innen jeg ble lei av å vente og ringte ham. Det viste seg at han hadde uttalelsen, han hadde slett og rett ikke ringt.
Det han fortalte (på 5 min.) var ganske alvorlig, vil endre min erhvervsevne, profession, livstil. Vi ble enige om at han skulle henvise meg til en rygg ekspert i Drammen; jeg fik beskjed på at innkaldelse ville komme i posten.
Etter å ha ventet 2,5 uke fantt jeg ut av at han hadde glemt å henvise meg.

Jeg har nå byttet lege og går til kiropraktor der umiddelbart tar røntgen, underviser tålmodig og greier å lindre de verste smerter. På noen få timer, ikke mange uker uten noen ting.

Positivt; Om du er timelønnet for å gå til lege vil jeg klart anbefale Kristiansen; da kan du tjene mye på at sidde i venterommet.

Meget hyggelig og kunnskapsrik.

En meget hyggelig og kunnskapsrik.lege. Lytter og jeg føler at han bryr seg om pasienten.Anbefales.

Flink og inkluderende lege

Jeg og min familie har brukt Odd Christiansen i alle år.
Han har alltid lyttet på det vi sier,og tatt oss på alvor.
Flink til å kommunisere og har sent oss videre til videre behandling når det har vært nødvendig.

Anbefales ikke

Følte ikke at han var tilstede og lyttet, men heller at jeg var til bry- han så nærmest på klokka mange ganger. Og jeg synes ikke han var flink i forhold til diagnoser og riktige medisiner. Nei, ville valgt en annen fastlege. Jeg har gjort det.

byttet

Misliker denne legen pga flere ting.. Var hos han flere ganger på kort tid og han husket meg aldri, greit nok at han har mange pasienter, men jeg oppfatter han som veldig stresset og glemsk. Han gjorde en ekstremt dårlig jobb da han fjernet en føflekk. Jeg byttet da jeg følte behandlingen han ga meg og barna mine ikke var god nok.

En god lege.

En lege som lytter og som jeg føler har en kunnskap og ikke er er for å henvise videre. God og enkel kommunikasjin som ikke er vanskelig å følge.
Med tanke på den lille tid som er beregnet per pasient så får man mye ut av tiden med sin lege.

Flink og effektiv!

Odd Christiansen er hyggelig, lytter og benytter den begrensede konsultasjonstiden godt. Jeg har alltid følelsen av å bli tatt seriøst, og oppfatter at Christiansen raskt forstår hva symptomene handler om. Jeg vil spesielt rose ham for at han ofte henviser til spesialist når han ikke selv har mulighet til å stille presise diagnoser. Dette viser at han tar sin rolle på alvor, og gir en god trygghet for pasientene. Alle våre fire familiemedlemmer har benyttet Christiansen gjennom flere år, og vi har bare godt å si om denne legen.