Sissel Henriette Lingaas

Sætre Legesenter
Øraveien 5 3475 Sætre
Sissel Henriette Lingaas er en av 6 fastleger i Hurum

Siste vurderinger av Sissel Henriette Lingaas

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)

fantastisk lege

Sissel er en fantastisk lege. Jeg har hatt henne siden 2007 og er så fornøyd at selv om jeg har flyttet så har jeg ikke byttet lege.
Hun er som oftest sein, så du må belage deg på å vente en stund. Det kan også ta en stund før du får en time
Jeg føler meg hørt når jeg kommer, og hun tar tak i ting. hun samarbeider også godt sammen med de andre som hjelper meg med helsen min

Veldig fornøyd

Har hatt Sissel som lege i mer enn 10 år, og er kjempefornøyd. Det jeg ikke er fornøyd med er ventetid på time og køen på tlf.
Men Sissel utfører jobben sin 100%, jeg har alltid blitt møtt med forståelse og gode løsninger, og jeg har full tillitt til henne.

God lege plassert i et elendig legekontor

Om du er så heldig å møte henne er hun en fantastisk lege.
Problemet er det øvrige personalet, som oppleves særdeles trangsynt.
Her blir du møtt med avvising, hersketeknikk og fint lite medmenneskelighet fra første stund.
Har hatt denne opplevelsen flere ganger, men også observert det flere ganger.

Dersom det øvrige personalet hadde brukt halvparten av energien de bruker på å være direkte tverre, på problemLØSNIG istede, kunne dette stedet faktisk vært bra.

Kunne godt tenke med Sidsel som fastlege, men ikke med disse pleierne på kjøpet.

Legen for deg som kan selvdiagnosering

Sissel er blid og nokså effektiv, men du må vite nøyaktig hva du ønsker av visitten. Om det er en sykemelding, kur eller å bli sendt til en spesialist må man si dette rett ut, og da er hun svært behjelpelig. Kommer du derimot med et spørsmål eller bekymring som øresus eller depresjon blir man møtt med et trekk på skuldrene og "det får man dessverre ikke gjort så mye med."

Sissel er en god lege for andre leger eller for hypokondere som vet å selvmedisinere, men trenger noen andre til å skrive ut resepter og andre papirer.

Gjør god research om dine plager på forhånd slik at du kan presentere problemet som en påstand og ikke et spørsmål.

Belag deg på å bruke hele dagen på et legebesøk for ventetiden er LANG ved dette legesenteret.