Sissel Henriette Lingaas

Autorisasjon (2000)

Sissel Henriette Lingaas er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Sissel Henriette Lingaas

Fantastisk dyktig lege!

Sissel er en dyktig og empatisk lege, som er svært trygg i sitt fag. Hun evner å se hele mennesket og vil deg som pasient vel. Hun har alltid et smittende humør og god energi. Kan ikke få fullrost henne nok!

Lang ventetid

Sissel er blid og hyggelig, men 3 ukers ventetid for å få time er ikke ok. Spesielt hvis du trenger tett oppfølging. Har du alvorlige helseutfordringer bør du velge en annen lege.

Dyktig, empatisk og løsningsorientert lege

Kan ikke få fullrost denne legen nok. Som pasient med svært krevende helse utfordringer evnet hun fra første time å analysere det jeg hadde behov for ifht diagnoser og hadde lest journalene slik at forslag til tiltak kom i første konsultasjon. Ser henne månedlig.

Hun har oppdatert kunnskap om kompleksiteten i det å være multimorbid dvs ha flere diagnoser på en gang og forstod raskt hva jeg manglet av medisinsk oppfølging hos forrige lege og det har forandret livet mitt. Jeg er evig takknemlig for rådet om å bytte til henne og anbefaler denne legen på det varmeste: Sissel H. Lingaas er lyttende, empatisk og handlekraftig. Personalet(Ikke den andre legen inkludert) ellers er flotte og varme personer som gjør det trivelig å komme dit hver gang.
Eneste minis er at telefonen er nærmest umulig å nå igjennom på.

Flink lege, vanskelig å få tak i

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)