Sissel Henriette Lingaas

Sætre Legesenter

2000

Sætre Legesenter Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre
Sissel Henriette Lingaas er en av 6 fastleger i Hurum

Siste vurderinger av Sissel Henriette Lingaas

Dyktig, empatisk og løsningsorientert lege

Kan ikke få fullrost denne legen nok. Som pasient med svært krevende helse utfordringer evnet hun fra første time å analysere det jeg hadde behov for ifht diagnoser og hadde lest journalene slik at forslag til tiltak kom i første konsultasjon. Ser henne månedlig.

Hun har oppdatert kunnskap om kompleksiteten i det å være multimorbid dvs ha flere diagnoser på en gang og forstod raskt hva jeg manglet av medisinsk oppfølging hos forrige lege og det har forandret livet mitt. Jeg er evig takknemlig for rådet om å bytte til henne og anbefaler denne legen på det varmeste: Sissel H. Lingaas er lyttende, empatisk og handlekraftig. Personalet(Ikke den andre legen inkludert) ellers er flotte og varme personer som gjør det trivelig å komme dit hver gang.
Eneste minis er at telefonen er nærmest umulig å nå igjennom på.

Flink lege, vanskelig å få tak i

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)

fantastisk lege

Sissel er en fantastisk lege. Jeg har hatt henne siden 2007 og er så fornøyd at selv om jeg har flyttet så har jeg ikke byttet lege.
Hun er som oftest sein, så du må belage deg på å vente en stund. Det kan også ta en stund før du får en time
Jeg føler meg hørt når jeg kommer, og hun tar tak i ting. hun samarbeider også godt sammen med de andre som hjelper meg med helsen min

Veldig fornøyd

Har hatt Sissel som lege i mer enn 10 år, og er kjempefornøyd. Det jeg ikke er fornøyd med er ventetid på time og køen på tlf.
Men Sissel utfører jobben sin 100%, jeg har alltid blitt møtt med forståelse og gode løsninger, og jeg har full tillitt til henne.