Sissel Henriette Lingaas

Sætre Legesenter

2000

Sætre Legesenter Telefonnummer32 79 11 0032 79 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øraveien 5 3475 Sætre
Sissel Henriette Lingaas er en av 6 fastleger i Hurum

Siste vurderinger av Sissel Henriette Lingaas

Flink lege, vanskelig å få tak i

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)

fantastisk lege

Sissel er en fantastisk lege. Jeg har hatt henne siden 2007 og er så fornøyd at selv om jeg har flyttet så har jeg ikke byttet lege.
Hun er som oftest sein, så du må belage deg på å vente en stund. Det kan også ta en stund før du får en time
Jeg føler meg hørt når jeg kommer, og hun tar tak i ting. hun samarbeider også godt sammen med de andre som hjelper meg med helsen min

Veldig fornøyd

Har hatt Sissel som lege i mer enn 10 år, og er kjempefornøyd. Det jeg ikke er fornøyd med er ventetid på time og køen på tlf.
Men Sissel utfører jobben sin 100%, jeg har alltid blitt møtt med forståelse og gode løsninger, og jeg har full tillitt til henne.

God lege plassert i et elendig legekontor

Om du er så heldig å møte henne er hun en fantastisk lege.
Problemet er det øvrige personalet, som oppleves særdeles trangsynt.
Her blir du møtt med avvising, hersketeknikk og fint lite medmenneskelighet fra første stund.
Har hatt denne opplevelsen flere ganger, men også observert det flere ganger.

Dersom det øvrige personalet hadde brukt halvparten av energien de bruker på å være direkte tverre, på problemLØSNIG istede, kunne dette stedet faktisk vært bra.

Kunne godt tenke med Sidsel som fastlege, men ikke med disse pleierne på kjøpet.