Ursula Teufel

Storgt. 27 1441 Drøbak

Siste vurderinger av Ursula Teufel

Fantastisk dame som gjorde mitt første besøk på 9 år trygt!

Lege: Ursula Teufel Skrevet

Jeg sliter med angst og har utsatt mitt besøk hos gynekolog i 9 år men Ursula ga meg tryggheten jeg trengte for å gjennomføre undersøkelsen.
Hun møtte meg med en forståelse og en trygghet jeg trengte.
Jeg ble fortalt hva som skulle gjøres hele veien og undersøkelsen gikk fort og uten ubehag.
Vi trenger flere som Ursula og jeg kan virkelig ikke få takket henne nok!
En varm og imøtekommende gynekolog som lytter,ser deg og hjelper deg!

Frekk resepsjonist

Lege: Ursula Teufel Skrevet

Jeg har ikke fått vært der. Har henvisning og legen min så jeg burde få gjort timen innen 4 mnd etter fødsel. Fikk time 6 mnd etter fødsel så ringte for å høre om dette stemte. Fikk ikke en gang lagt frem problemstillinger før resepsjonisten begynte å mase om at fastlegen ikke hadde peiling på ventetider. Tror hun sa det 3-4 ganger mens hun avbrøyt meg. Hadde det vært en annen gynekolog hadde jeg valgt den.

The very best

Lege: Ursula Teufel Skrevet

Ursula is the best! She takes time to explain everything and makes you feel comfortable. She's obviously very experienced and knows what she's doing. I highly recommend going to her and feel like I got very lucky when I got a referral to her office, since I have never had such a great doctor in Norway.
However, her receptionist could be more friendly and service-minded.

Forståelsesfull og rolig

Lege: Ursula Teufel Skrevet

Hun tar seg tid til pasienten, hun følger opp prøver og tar grep når noe må gjøres. Har man problemer med å bli gravid så gjør hun noe med det med en gang og setter igang med prosesser fort.
Hun jobber virkelig etter prinsippet "Jeg gjør mitt ytterste for å gi pasienten den beste behandlingen" Fantastisk, Ursula:)

Utrolig dyktig, kunnskapsrik og behagelig lege!

Lege: Ursula Teufel Skrevet

Ursula er beste gynekolog jeg har vært hos! Hun tar deg på alvor, hun lytter, finner løsninger og forstår hvor "naken" og sårbar man er når man må gå til en slik lege ;) Utrolig bra oppfølging, hun ringer deg med svar uansett om det er positive eller negative svar på prøver (noe ikke alle leger bryr seg om å gjøre)og hun virker personlig engasjert noe som føles utrolig trygt.... Anbefaler Ursula til ALLE!!!!!!!