Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Ursula Teufel er gynekolog i Frogn

Siste vurderinger av Ursula Teufel

The very best

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Ursula is the best! She takes time to explain everything and makes you feel comfortable. She's obviously very experienced and knows what she's doing. I highly recommend going to her and feel like I got very lucky when I got a referral to her office, since I have never had such a great doctor in Norway.
However, her receptionist could be more friendly and service-minded.

Forståelsesfull og rolig

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Hun tar seg tid til pasienten, hun følger opp prøver og tar grep når noe må gjøres. Har man problemer med å bli gravid så gjør hun noe med det med en gang og setter igang med prosesser fort.
Hun jobber virkelig etter prinsippet "Jeg gjør mitt ytterste for å gi pasienten den beste behandlingen" Fantastisk, Ursula:)

Utrolig dyktig, kunnskapsrik og behagelig lege!

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Ursula er beste gynekolog jeg har vært hos! Hun tar deg på alvor, hun lytter, finner løsninger og forstår hvor "naken" og sårbar man er når man må gå til en slik lege ;) Utrolig bra oppfølging, hun ringer deg med svar uansett om det er positive eller negative svar på prøver (noe ikke alle leger bryr seg om å gjøre)og hun virker personlig engasjert noe som føles utrolig trygt.... Anbefaler Ursula til ALLE!!!!!!!

flink lege

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Legen er dyktig, men tar lang tid å få time. Hadde satt pris på ny resepsjonist, da hun ikke er særlig hyggelig.

svært fornøyd

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Dyktig, nøyaktig, pålitelig. Hører på pasienten. Hygienisk.

Kjempe fornøyd med denne legen!

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Ursula Teufel er hyggelig, omsorgsfull, og effektiv. Hun hadde oppfølging av meg gjennom min graviditet, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg følte virkelig at jeg var i kompetente hender, og dessuten har hun en alle tiders smilende og forekommende resepsjonist/helsesekretær. Kan anbefale Ursula på det varmeste, men bør kanskje ikke det dersom det blir vanskelig å få time :-)...det burde vært flere gynekologer i Norge.

Kjempefornøyd

Klinikk: Ursula Teufel Skrevet

Hun er veldig dyktig. Hun høres på deg. Har god erfaring.