Gynekolog Karen Time

• Allmennlegespesialist og gynekolog

Siste vurderinger av Gynekolog Karen Time

Fantastisk lege

Lege: Karen Time Skrevet

Har vart hennes pasient i 14år . Denne klinikken er ikke det sammen uten henne. Har urolig savne henne sim gynekolog min.

Hyggelig, erfaren, kunnskapsrik,netthendt, og beroligende gynekolog

Lege: Karen Time Skrevet

Å gå til gynekolog Karen behøver en ikke grue seg for i det hele tatt. Ho er ei hyggelig og meget rik erfaringsmessig gynekolog, som ikke stresser, men tar den tida som trengs til hjelp. Ho forklarer godt, svarer på spørsmål og gjør en trygg i forkant og i etterkant av det en skal. Ho er forsiktig dvs netthendt, det er av betydning...Dette er virkelig en gynekolog å anbefale

Imøtekommende, engasjert og nydelig kommunikasjon!

Lege: Karen Time Skrevet

Karen Time er en sympatisk og utrolig hyggelig dame.
Vi vet alle at gynekolog besøk kanskje ikke er det man gleder seg mest til, men Karen gjør besøket på en måte hyggelig og greit uansett.

Hun er målrettet for å finne den beste behandlingen, og tar seg god til og stresser ikke situasjonen opp. Tar seg også god tid til å forklare det en trenger forklaringer på. Følger deg opp om det skulle være noe.

Hun har en flott evne til å tilpasse seg meg som person, og jobber videre deretter.

Kommunikasjonen er strålende, å jeg føler meg skikkelig ivaretatt!

En fantastisk flott gynekolog.

En fantastisk hyggelig lege

Lege: Karen Time Skrevet

Må være en av de beste gynekologer som finnes!
Tar seg god tid og forklarer på en så god måte at all nervøsitet en måtte ha forsvinner.
Kan anbefale denne legen på det beste!

Kjempe fornøyd

Lege: Karen Time Skrevet

Karen møter deg med respekt og forståelse for at en undersøkelse hos henne er det kjekkeste en gjør. Men det blir en god opplevelse alt i alt. Hun ser hele personen og tar god tid til å forklare det hun skal gjøre i forkant og om en skulle ha angst for et gynekologbesøk tar hun den tiden det tar.