Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Behagelig og trygg

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Følte meg veldig trygg. Hun er grundig, forsiktig, forståelsesfull og veldig flink til å forklare og svare på alle spørsmål. Anbefales!

Imøtekommende og rask:)

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Jeg leste tilbakemeldingene hun hadde fått,før timen min. Så jeg må si jeg grudde meg litt. Men det var ufortjent mye negativ omtale. Jeg hadde en veldig fin opplevelse,gikk superraskt,og hun var flink til å forklare underveis.

Trygg og forsiktig

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Jeg var hos Kristin den første gangen jeg var på en Gynekologisk undersøkelse. Hun tok meg godt imot og forklarte alt veldig rolig og forståelig. Hun var veldig forsiktig og gjorde det på en måte som gjorde meg trygg og komfortabel. Anbefales!

Dårlig tid og røff i behandlingen.

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

En gynekolog som er upersonlig og har det travelt, timen bærer preg av det. Lite ivaretakende i gjennomføring av gynekologisk undersøkelse. Har ikke opplevd gynekologisk undersøkelse som smertefull tidligere, men hos henne var den det. Jeg tror det handler om at hun er unødvendig røff i gjennomføringen.

En vond opplevelse/ lite hensynsfull.

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Jeg skulle bytte hormonspiral. Det hadde vært komplisert å få inn spiralen sist, fordi cervixkanalen min måtte blokkes ut. Legen min hadde skrevet dette tydelig i henvisningen. Jeg ringte kontoret to ganger på forhånd for å forsikre meg om at de hadde fått denne informasjonen. Kleggetveit hadde likevel ikke satt av ekstra tid til meg, kun de vanlige 20 min. Hun fikk meg til å føle at vi hadde dårlig tid. Hun forklarte ingen ting underveis. Det gjorde svært vondt når hun holdt på. Jeg ble derfor stresset og engstelig og tårene bare rant..Hun gjorde flere forsøk og alle var like smertefulle. Jeg vet ikke engang om hun prøvde å blokke ut kanalen, ingen forklaring ble gitt. Etter 20 min sa hun at nå har vi dessverre ikke mer tid. Timen var over. Spiralen var fremdeles ikke kommet inn. Hun tilbydde meg ny time hvor hun ville sette lokalbedøvelse. Jeg har ikke orket å tenke på det engang.. Vil ikke til henne igjen.