Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

Usympatisk og upersonlig

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Hun oppfører seg som om hun har dårlig tid. Stiller og går gjennom oblig. spørsmål kjapt og ber deg å gå å kle av deg. Ingen gardiner, kun en tynn bambus vegg, og hun lukket ikke alle persiennene. Jeg følte meg noe blottet. Hun tok ikke noen hensyn til om man er sensitiv nedentil. Hun stappet inn ultralydstaven og røsket den like fort ut, noe jeg opplevde som ganske ekkelt. Hun var like røff med spekulumet. Når jeg fikk vondt, sa hun bare 'Det er bare sånn det er..', ingen unnskyld og behandlet meg ikke noe mer forsiktigere. Det eneste positive var at det hele gikk fort over. Blir ikke å dra til henne igjen.

Rask og voldsom

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Har vært hos ho flere ganger, ho er veldig rask, og gir lite forklaring på hvorfor hun gjør som hun gjør. Og lite tilbakemelding på det ho evt finner.
Ubehagelig time

Følte meg til bry

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Var hos Odrun på min første gynekologiske time noen gang. Prøvde å fortelle henne dette flere ganger, men hun responderte ikke på det. Når jeg stilte spørsmål til hvordan ting fungerte ble jeg møtt med sukk, og jeg følte meg til bry. Hun gjorde antakelser om mitt liv fordi jeg var ung, og hun fikk meg til å føle meg liten og dum. Det var en svært ubehagelig time, og jeg har ikke turt å gå til gynekolog siden.

Smertefult og lite info

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Satt inn spiral hos oddrun. Timen jeg før jeg satt inn spiral, så benektet hun at jeg noen gang kan ha hatt cyster på eggstokkene, og at kirurgene som åpnet magen min, så feil (selv om de tok ultralyd for å se). Så om fordi hun ikke har sett det, så går det ikke ann. Når jeg satt inn spiral så var eneste info jeg fikk, at jeg skulle ta smertestillende før timen. Gjore dette. Når jeg hadde satt inn spiralen og skreket av smerte, så lå jeg der. Fikk ingen videre informasjon. Ingenting. Ikke noe om bruk av sanitærprodukter, prevansjon eller samleie. Fikk ikke bruksamvisningen til spiralen heller (har hørt man skal få den).

Rask og voldsom

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

Virker veldig rask under undersøkelsen. Tok utvidet celleprøve og det var ekstremt mye mer smertefullt enn hos hennes kollega Tronstad. Lite informasjon under undersøkelsen. Tok seg litt tid i etterkant og var tilgjengelig på telefon når prøvesvarene kom tilbake.