Elvebredden Gynekologipraksis

Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S

Siste vurderinger av Elvebredden Gynekologipraksis

effektiv

Lege: Odrun Kleggetveit Skrevet

hun er rask, effektiv, noen ganger for rask så man føler hun har altfor dårlig tid, noe som er ubehagelig når man gruer seg for gyn prøver, blir enda mer anspent, flink til å følge opp, tar kontakt og svare på spøramål via resepsjonen om nødvendig, hyggelig, blide hjelpsomme kontordamer

Tillitvekkende, vennlig og profesjonell.

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Allerede i resepsjonen blir du godt tatt imot av svært hyggelig personell. Det er enkelt å bestille time, lokalene ligger sentralt til og virket innbydende. Gynekologen tar seg god tid til samtale og er svært vennlig og imøtekommende. Man får virkelig føle på å bli godt ivaretatt. Utstyret på kontoret gjør konsultasjonen grundig (bl.a. ultralyd) og smertefri.

Hensynsfull og flink

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Jeg kan anbefale Kristin Tronstad på det varmeste! Hun var flink til å lytte, tok hensyn og forklarte hele tiden hva hun gjorde slik at jeg følte meg veldig trygg. Kommer definitivt til å dra tilbake til Dr. Tronstad neste gang jeg trenger en ny underlivsundersøkelse.

Trygg og dyktig

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Kristin får deg til å føle deg komfortabel. Hun forklarer hva hun gjør og er forsiktig. Hun sitter med kjempe mye kunnskap. Jeg gikk til henne for å få hjelp til å få i gang syklusen min etter lang bruk av prevensjon, da jeg ønsket å bli gravid. Fikk kjempegod oppfølging og nå sitter jeg med en liten baby i armene.

Varm,våken og profesjonell på høyeste plan .

Lege: Kristin Tronstad Skrevet

Har bare godt å si om Kristin,og ser opp til henne som både menneske og den profesjonelle måten hun møter meg på. Kjenner meg sett og verdsatt og har aldri noen dårlig følelse rundt å bli undersøkt av henne .Gruer meg ikke,får vet jeg er i trygge hender .
Stor kontrast til andre undersøkelser jeg har hatt.
Kan anbefale henne på det varmeste .