Kvinnelegen i Hedmark

Elvarheimsgt. 10 C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Kvinnelegen i Hedmark

Flink!

Rolig og flink.
Det at man er nervøs når man kommer dit, går fort over. Forklarer og er rolig. Fantastisk dame!

Trygg, kunnskapsrik og forklarende

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Vært hos denne damen siden jeg var 25 år, nå 47. Alltid hjelpsom, og forklarer. Aldri opplevd hun ikke har hatt tid til meg. Hun er rask, kan jobben- så da blir det smertefritt. Anbefales

Svært dyktig lege

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Jeg har vært hos Kari Anne Trosterud noen ganger og har hatt kun positive erfaringer! Hun er veldig kunnskapsrik og dyktig, og virker i tillegg å ha en god dose sunn fornuft, noe som kan være litt manglende hos yngre leger.

Anbefalles ikke

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Vart hos Dr Trosterud, følte meg ikke velkommen eller lyttet till . Fikk følelsen av att hun bare ville bli ferdig. Hade noen spørsmål men fikk samme korte svar på alle, ”det er umulig og vite”.
Angrerer att jeg kjørte hit 2 h og betalte nesten 500kr for det.

Knallflink!

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Kari Anne er utrolig dyktig og jeg føler meg helt trygg hos henne. Hun sjekker det som kan/må sjekkes, og er flink til å berolige dersom det oppstår noen bekymringer. Det eneste jeg har å pirke på er at hun kan fremstå som litt brysk, da hun ikke går noe rundt grøten, men jeg syns det er positivt, da det ikke gir noe rom for misforståelser.
Jeg vil fortsette å gå til henne så lenge jeg kan.