Hedmark Spesialistsenter

Elvarheimsgt. 10 C 2408 Elverum

Siste vurderinger av Hedmark Spesialistsenter

Høy kompetanse, men avvisende og ufølsom

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Opplevde Kari Anne Trosterud som en person med mye kunnskap, men som formidlet det på en ufølsom måte. Det virket som hun dømte meg før jeg en gang fikk ytret et ord.

Jeg følte meg ikke ivaretatt eller forstått, noe som var ganske vondt da man hos en gynekolog er i en veldig sårbar posisjon.

Hun avfeide det meste jeg hadde å si og virket ikke interessert i å høre på bekymringene mine i det hele tatt. Hun virker som hun hadde mye kompetanse innenfor området sitt, men lite sosial kompetanse.

Jeg stoler likevel på dommen hennes om at det ikke var noe galt. Man skulle trodd at det hadde gitt meg en god følelse, men jeg forlot kontoret hennes med en følelse av å ha blitt kastet ut.

Dårlig oppfølging av pasienter og informasjon

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Syns hun og dem på kontoret tar alt for dårlig hensyn til pasienter, gir svar som er misvisende får to forskjellige svar på samme prøve. Å spørr du om noe så blir dem nebbet og legger på. Syns dette er dårlig av noen som bør ta godt vare på pasienter. Så anbefaler ikke å reise hit.

Utrolig kompetent og ivaretakende!

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Kari Anne Trosterud er en god samtalepartner, forklarer komplekse ting på en enkel måte. Føler meg veldig trygg og ivaretatt.
Jeg har stor tillit til henne. Hun har alltid møtt meg på en veldig fin måte.

Faglig dyktig og rett frem

Lege: Kari Anne Trosterud Skrevet

Dr. Trosterud er den dyktigste gynekologen jeg har vært hos. Hun hører på hva du sier og er flink til å forklare. Hennes naturlige væremåte får meg til å slappe av i en ellers "stressende" situasjon. Etter å ha vært hos andre gynekologer var det hun som endelig kunne gi meg en forklaring på det jeg lurte på.
Ulempen er at du må ha henvisning fra lege for å komme til henne og hun har til tider lang ventetid (men hun er verdt å vente på).