Leger i Nord
Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen
Gjør krav på profilen
Meget behagelig og empatisk dame, hun lytter til deg og forteller hva hun skal gjøre før hun gjør det. Får veldig følelsen av å bli ivaretatt når jeg er hos henne. Hun anbefales!
Behagelig og rolig dame. Tar seg god tid å hører på hva en har å si. Forklarer hva hun skal gjøre før hun gjør det. Får en til å slappe av. Kan virkelig anbefale henne!
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?